برگزاری مجدد انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا

به گزارش دوست بلاگ، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در پی افشای وجود خطا های متعدد در نتایج انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا خواهان برگزاری مجدد انتخابات درون حزبی در این ایالت شد.

برگزاری مجدد انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا

به گزارش، تام پرز، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در پی افشای وجود خطا های متعدد در نتایج انتخابات درون حزبی برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت آیووا از مسئولان این ایالت خواست نتایج اعلام شده را فورا بازبینی نمایند.

وی در حساب توییتری خود نوشت: دیگر بس است. با توجه به مشکلاتی که در زمینه انتخاب نمایندگان حزب دموکرات به وجود آمده و به منظور حصول اطمینان از اعتماد عمومی به نتایج، از حزب دموکرات در آیووا می خواهم که فورا برگزاری مجدد انتخابات درون حزبی را شروع کند.

این در حالی است که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز پیش از این گزارش داد نتایجی که کمیته حزب دموکرات در ایالت آیووا از مجمع انتخاباتی منتشر نموده، در موارد متعددی با تناقض و خطا روبروست.

در همین حال فاصله میان بوته جج و سندرز به عنوان دو نامزد پیشرو، تنها یک دهم درصد است و کوچکترین خطایی می تواند نتیجه نهایی را تغییر دهد.

پیش تر اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دموکرات ها را به دلیل تاخیر در اعلام نتایج انتخابات درون حزبی ایالت آیووا مورد تمسخر قرار داده بود.

  • پیروزی ترامپ در بین نامزد های جمهوری خواه در ایالت آیووا

وی در صفحه توییتر خود نوشت: تقصیر ایالت آیووا نیست، تقصیر دموکرات های به درد نخور است. تا زمانی که من رئیس جمهور هستم آیووا در جایی که واقع شده است باقی خواهد ماند. سنت مهم.

ترامپ در توییت دیگری، تاخیر در اعلام نتایج انتخابات درون حزبی دموکرات ها را فاجعه توصیف کرد و نوشت: چه زمانی دموکرات ها به جای سرزنش خود به دلیل فاجعه انتخاباتی که در ایالت بزرگ آیووا روی داد، سرزنش روسیه را شروع خواهند کرد؟

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3187

به "برگزاری مجدد انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجدد انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید