(ویدیو) کاپیتان تیم ملی والیبال فوتبالیست شد!

به گزارش دوست بلاگ، ملی پوشان والیبال ایران که خود را برای رقابت های لیگ ملت ها و المپیک آماده می نمایند اکنون در تهران اردو زده و کار خود را زیر نظر ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی پیش می برند.

(ویدیو) کاپیتان تیم ملی والیبال فوتبالیست شد!

پس از حذف چندین نام از اردوی ملی پوشان توسط سرمربی روس والیبال ایران، بازیکنان باقی مانده کوشش خود را مضاعف نموده اند. به اعتقاد بسیاری حذف نام جواد کریمی و امیرحسین توخته کمی دور از ذهن به نظر می رسید اما باید گفت که آلکنو تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

ملی پوشان در طول برگزاری اردو تمام سعی و کوشش خود را نموده که بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند تا در ترکیب اصلی آلکنو قرار داشته باشند. به تازگی فیلمی از تمرینات ملی پوشان منتشر شده که اشتیاق ملی پوشان را برای حضور هرچه بهتر در رقابت های بین المللی نشان می دهد.

در این فیلم کاپیتان سعید معروف با عملکردی درخشان نشان می دهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. در صحنه ای از این فیلم منتشر شده سعید معروف توپ را با پای خود به زیبایی هرچه تمام تر دریافت می نماید و باعث می گردد یک رالی زیبا در اردوی تیم ملی به وجود آید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10092

به "(ویدیو) کاپیتان تیم ملی والیبال فوتبالیست شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) کاپیتان تیم ملی والیبال فوتبالیست شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید