مستندساز معروف آمریکایی: ترامپ تنها در صورت تقلب در انتخابات پیروز می گردد

به گزارش دوست بلاگ، مایکل مور در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی در آمریکا گفت دونالد ترامپ تنها در صورتی ممکن است در انتخابات آینده این کشور پیروز گردد که تقلب کند.

مستندساز معروف آمریکایی: ترامپ تنها در صورت تقلب در انتخابات پیروز می گردد

به گزارش به نقل از ایندیپندنت، مایکل مور، مستندساز و کارگردان معروف و منتقد سرسخت دونالد ترامپ، در یک مصاحبه در برنامه ریل تایم گفت رئیس جمهور کنونی آمریکا شانسی برای پیروزی در انتخابات آینده این کشور ندارد مگر آنکه دست به تقلب بزند.

مور به نحوه برخورد دولت ترامپ با شیوع ویروس کرونا در آمریکا اشاره نمود و گفت عملکرد رئیس جمهور به شدت در این مسئله مورد انتقاد قرار گرفته و به همین جهت محبوبیت او کاهش چشمگیری داشته است. این کارگردان سرشناس آمریکایی گفت: تنها راهی که برایشان باقی مانده تا آن (انتخابات) را ترک نمایند آن است که یا اگر بتواند آن را لغو می نمایند و یا به تعویق می اندازند. مور در ادامه تاکید نمود که به این موضوع اطمینان دارد. او گفت مطمئن هستم که در حال حاضر این چیزی است که در ذهن او می گذرد.

منتقد سرسخت ترامپ در ادامه اضافه نمود تنها راهی که جمهوریخواهان می توانند پیروز شوند آن است که تقلب نمایند و این نشان از آن دارد که اکثریت رای دهندگان آمریکا نسبت به سیاست هایی که از سوی دموکرات ها پیشنهاد می گردد تمایل بیشتری دارند. مور گفت هیلاری کلینتون با سه میلیون رای برنده شد. فکر می کنم جو بایدن پنج میلیون رای به دست خواهد آورد.

او در ادامه شرح داد اما فکر می کنم ترامپ در رای گیری الکترال کالج پیروز خواهد شد. همه ما باید در حالت جنگ باشیم، چون او (مقابل ما) است.

مایکل مور کارگردان و مستندساز معروف به شدت منتقد کار های ترامپ است. او صراحتا به انتقاد از اعمال رئیس جمهور آمریکا می پردازد. او در سال 2018، مستندی با عنوان فارنهایت 9/11 با موضوع پیروزی ترامپ در انتخابات 2016 ساخت.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5375

به "مستندساز معروف آمریکایی: ترامپ تنها در صورت تقلب در انتخابات پیروز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندساز معروف آمریکایی: ترامپ تنها در صورت تقلب در انتخابات پیروز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید