شیائومی Civi 2 با حفره نمایشگر مشابه آیفون 14 پرو عرضه می گردد

به گزارش دوست بلاگ، شیائومی در تاریخ 5 مهر از گوشی Civi 2 رسما رونمایی خواهد نمود. در رابطه با این گوشی گزارش های زیادی منتشر شده و در این میان روز گذشته رندرهای رسمی از پنل پشتی این گوشی هم از راه رسید. حالا شرکت شیائومی طراحی پنل جلویی این گوشی را هم فاش نموده است.

شیائومی Civi 2 با حفره نمایشگر مشابه آیفون 14 پرو عرضه می گردد

همانطور که می توانید ببینید، در بخش فوقانی نمایشگر شاهد یک بریدگی کپسولی شکل هستیم که درون آن دو دوربین سلفی دیده می گردد. به طور کلی این طراحی برای حفره نمایشگر یادآور گوشی های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس است. باید خاطرنشان کنیم اگرچه قبلا چندین گوشی اندرویدی با این نوع حفره نمایشگر راهی بازار شده، ولی در تمام آن ها حفره نمایشگر در سمت راست یا چپ بخش فوقانی نمایشگر قرار داشت. بنابراین شیائومی Civi 2 اولین گوشی اندرویدی است که حفره موردنظر را در مرکز بخش فوقانی نمایشگر قرار داده است.

شیائومی می گوید در این حفره، دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین اصلی از دیافراگم F/2.0 استفاده می نماید و از قابلیت فوکوس اتوماتیک پشتیبانی می نماید. اما دوربین دوم از نوع اولترا واید محسوب می گردد. ضمناً در لبه بالایی بدنه هم دو چراغ LED قرار گرفته تا برای ثبت عکس های سلفی امکان بهره گیری از فلش را داشته باشید.

طبق گزارش های منتشر شده، ضخامت این گوشی به 7.23 میلی متر می رسد و بدنه آن هم 171.8 گرم وزن دارد. قلب تپنده آن اسنپدراگون 7 نسل 1 است که البته شیائومی هنوز این مشخصه را تایید نکرده. برخلاف دو نسل قبلی این گوشی که فقط راهی بازار چین شدند، گفته می گردد شیائومی میخواهد این گوشی را برای بازارهای جهانی هم عرضه کند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 15393

به "شیائومی Civi 2 با حفره نمایشگر مشابه آیفون 14 پرو عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Civi 2 با حفره نمایشگر مشابه آیفون 14 پرو عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید