ساماندهی جاده ترانزیتی بازرگان-ایواوغلی-تبریز در اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی باشد

به گزارش دوست بلاگ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها دروازه ایران به اروپا جاده ترانزیتی بازرگان به ایواوغلی-تبریز است که نیاز به ساماندهی دارد بنابراین این پروژه در اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی باشد.

ساماندهی جاده ترانزیتی بازرگان-ایواوغلی-تبریز در اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی باشد

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، به اهمیت توجه دولت به ساماندهی جاده های آذربایجان غربی پرداخت و گفت: جاده بازرگان به سه راه ایواوغلی- تبریز جاده ای ترانزیتی است و تنها جاده ای است که ایران را به اروپا متصل می کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: این جاده که بیشترین خدمات رسانی در دوران جنگ تحمیلی از طریق آن ارائه می شد هنوز یک بانده است و از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

وی شرح داد: شهرستان مرزی ارومیه نیز جاده های نامناسبی دارد جاده شهید کلانتری، جاده سلماس و جاده مهاباد از نظر امنیت قابل قبول نیستند.

قاضی پور گفت: جاده شهید کلانتری در محدوده جزیره اسلامی به سه راهی تبریز-آذرشهر قتلگاه است و نزدیک به 20 کیلومتر از جاده ارومیه به سلدوز نقده هنوز یک بانده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جاده سرو بعد از 23 سال هنوز تکمیل نشده و جاده ارومیه به اشنویه که جاده ای کوهستانی است متعلق به قبل از انقلاب بوده و نیازمند ساماندهی است.

قاضی پور بیان نمود: جاده ارومیه به بخش سیلوانا بعد از احداث سد شهرچایی از گردنه گذر کرده که قابل اعتماد نبوده و با بارش کمترین برف مسدود می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی احداث و ساماندهی جاده های آذربایجان غربی را از مطالبات مردم این استان از دولت مطرح نمود.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3313

به "ساماندهی جاده ترانزیتی بازرگان-ایواوغلی-تبریز در اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی جاده ترانزیتی بازرگان-ایواوغلی-تبریز در اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید