حضور کرمانشاه در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان

به گزارش دوست بلاگ، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از حضور فعال این استان در جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس در مجموعه تاریخی گلستان قلعه فلاک افلاک در لرستان اطلاع داد.

حضور کرمانشاه در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه،علی صابر، سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل شامگاه پنجشنبه 16 آبان 98 در این راستا اظهار کرد: این اداره کل با برپایی سیاه چادر عشایری و چیدمان غرفه و نصب ماکت معماری پلکانی منطقه پاوه و هورامان، صنایع دستی گیوه و گلیم، نمایش گروه آیینی سنتی، حضور نمایندگان انجمن صنفی راهنمایان گردشگری با ارائه کاتالوگ و بروشور و نقشه، معرفی جاذبه ها و مجله بچه ها در این جشنواره حضور دارد.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در غرفه و نوع چیدمان و اجرای مناسب گروه سنتی آیینی، این اداره کل مورد توجه برگزارکنندگان جشنواره قرار گرفته، به طوری که اولین تصاویر خبری و مصاحبه های رسانه ای را در محل غرفه این اداره کل تهیه و پخش کردند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 934

به "حضور کرمانشاه در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کرمانشاه در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید