بلژیک ؛ جاذبه دیدنی تومارولند

به گزارش دوست بلاگ، گردشگران از نقاط مختلف دنیا، حتی اگر هواداران پر و با قرص موسیقی هم نباشند، به بلژیک می آیند برای سفری خاطره انگیز، پر از فیلم و عکس که برایشان فراموش نشدنی است.

بلژیک ؛ جاذبه دیدنی تومارولند

جشنواره تومارولند (Tomorrowland) یکی از بزرگ ترین جشنواره های موسیقی الکترونیک و یکی از برجسته ترین و مشهورترین آن هاست. درواقع زیباترین جشنواره موسیقی جهان از دید بزرگان موسیقی نام گرفته است، با فهرستی عالی از موسیقی دان ها و دی جی های پر قدرت از سراسر جهان. این جشنواره باشکوه هرچه تمام تر در کشور بلژیک برگزار می گردد و به یک جاذبه گردشگری فوق العاده در این کشور تبدیل شده است. امروز با مقاله اختصاصی تومارولند در صفحه گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

کی و کجا؟

شاید باورتان نگردد بیشتر جهانگردها و گردشگران از سراسر جهان هر سال درتعطیلات آخرین هفته از ماه ژوییه به شهر بوم در کشور بلژیک می آیند تا سفرهای خود را کامل نموده باشند. به تاریخ شمسی تومارولند هرسال تابستان از 28 تیر تا 7 مرداد برگزار می گردد. اما در کشورهای دیگر فقط چیزی شبیه به این فستیوال را شاهدیم که در تابستان و زمستان و فصول دیگر برپا می گردد اما همواره در این رقابت سرسختانه مغلوب می شوند.

جاذبه گردشگری یا جشنواره موسیقی

این جشنواره به قدری بی نظیر بر پا می گردد که گردشگران از نقاط مختلف جهان، حتی اگر هواداران پر و پا قرص موسیقی هم نباشند، پس از موسیقی دان ها، از بیشترین شرکت کنندگان این مراسم به شمار می فرایند.آنها به بلژیک می آیند تا شاهد نمایشی بی نظیر با یک فهرست عالی از برنامه هایی باشند که نسبت به سایر رویدادهای موسیقی و پایکوبیِ الکترونیک منحصربه فردتر است. سفری خاطره انگیز پر از فیلم و عکس که برایشان فراموش نشدنی است.

دیجی ها، تهیه کنندگان، هنرمندان مشهور جهان و موسیقی دانان و آهنگ سازان با اجراهای خود روی 15 سن شگفت انگیز با دکوراسیون هایی از آتش فشان های فعال تا پروانه های انفجاری و پایکوبی نورهای خیره کننده شهر بوم بلژیک را با طعم موسیقی الکترونیک تحت سیطره خود درمی آورند.

طراحی مکان برگزاری این جشنواره به گونه ای است که احساس می کنید به یک جهانی دیگر وارد شده اید. فکرش را بکنید 75 هکتار زمین با یک دکور رنگارنگ عظیم شامل 15 سن که با جنگل های سرسبز محاصره شده مکان برگزاری این جشنواره است. فکرش را بکنید یک هفته آوای موسیقی بامناظری از جنگل و برکه که نورهای رنگارنگ روی آن می پایکوبیند.

بنابراین پر بیراه نیست که بگوییم اینجا یک نقطه گردشگری و یک جاذبه دیدنی در بلژیک است که غیر ممکن است یک گردشگر حرفه ای باشید و تا به حال پای تان به آنجا نرسیده باشد.

تاریخچه

برای نخستین بار برگزارکنندگان این جشنواره آن را در تاریخ 14 اوت 2005 برپا کردند. تعداد سن های نمایش این فستیوال کمتر و تعداد نوازندگان نیز محدود بود. 5 دی جی و چند نوازنده دیگر برنامه اجرا کردند. و سال بعد در تاریخ 30 ژوئیه این جشنواره برپا شد؛ اما سال های بعد به تاریخ امروز و شکوه کنونی خود رسید.

حرف آخر

اگر گردشگر حرفه ای و یا از دیوانه وار عاشق موسیقی ها هستید بهتر است از حالا برنامه سفرهای سال بعد خود را طوری طراح کنید که در آخرین تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه در بلژیک باشید. فقط فراموشتان نگردد که بلیت ها به سرعت برق و باد فروش می فرایند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3121

به "بلژیک ؛ جاذبه دیدنی تومارولند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلژیک ؛ جاذبه دیدنی تومارولند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید