5 مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ تر می نماید

به گزارش دوست بلاگ، استفاده از کاغذ دیواری مناسب به نوع چیدمان خانه شما یاری می نماید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.

5 مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ تر می نماید

شاید شما هم مانند خیلی از افراد دیگر این سوال به ذهنتان برسد که چه رنگ کاغذ دیواری برای خانه و اتاق های کوچک مناسب است و فضای آن را بزرگ تر نشان می دهد؟ در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک می پردازیم.

کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

برای اینکه خانه شما بزرگ تر به نظر می رسد استفاده از رنگ های روشن را باید انتخاب کنید تا به فضای شما عمق بیشتری بدهد، در نتیجه می توانید جلوه زیبایی به خانه خود ببخشید.

کاغذ دیواری با رنگ بژ

از آنجایی که این رنگ نه سفید است و نه تیره می توان گفت که یک تناژ رنگی خنثی است و می تواند برای بزرگ جلوه دادن خانه، گزینه مناسبی باشد.

کاغذ دیواری با رنگ های پاستیلی، کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

نوعی از کاغذ دیواری که فضای منزل شما را بزرگ تر نشان می دهد کاغذ دیواری های پاستلی هستند که علاوه بر آنکه در اتاق خواب کاربرد دارند می توان در فضای پذیرایی نیز از آن ها استفاده کرد.

کاغذ دیواری با طرح های راه راه

نوع دیگر از کاغذ دیواری های مناسب فضای کوچک، کاغذ دیواری های سه بعدی هستند و یاری می نمایند فضا بزرگ تر دیده گردد. از قدرت کاغذ دیواری راه راه غافل نشوید. کاغذ دیواری با راه راه عمودی یاری می نماید سقف اتاق بلندتر به نظر برسد.

گروه دیگر از افراد هستند که فضای کوچکی در منزل دارند اما به کاغذ دیواری های طرح دار بیشتر علاقه دارند. به این افراد توصیه می کنیم از کاغذ دیواری هایی با طرح های هندسی استفاده نمایند، چرا که فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

کاغذ دیواری با رنگ خاکستری، کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

رنگ خاکستری همواره محبوب بوده و سال جاری نیز تعجب ندارد اگر بگوییم یکی از کاغذ دیواری های پرطرفدار رنگ خاکستری طرح دار است. پیشنهاد می کنیم برای استفاده از این نوع کاغذ دیواری در ورودی منازل بهره ببرید. البته استفاده از کاغذ دیواری خاکستری در فضای نشیمن جذابیت فوق العاده ای به فضای شما خواهد داد. برای اینکه خانه تکانی خود را به آسانی انجام دهید به مطلب اولین قدم برای خانه تکانی که کسی به شما نمی گوید سر بزنید.

کاغذ دیواری های متالیک

این مدل کاغذ دیواری ها نیز طرح های جدیدی هستند که علاوه بر زیبایی بسیار نیز کارآمد هستند. از آنجایی که سطح براقی دارند مانند آینه عمل می نمایند و با بازتاب نور اتاق را روشن تر و فضا را بزرگ تر نشان می دهند.

کاغذ دیواری های سه بعدی، کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

گروه دیگر از کاغذ دیواری ها، مدل های سه بعدی هستند که جلوه بسیار زیادی دارند و قدرت آن ها آنقدر زیاد است که اصولا پیشنهاد می گردد به میزان کم در فضا استفاده گردد به طور مثال پشت تلویزیون یا پشت تختخواب می تواند محل مناسبی برای استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها باشد.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب

زمانی که می خواهید برای سالن پذیرایی خود کاغذ دیواری انتخاب کنید باید به چند نکته مهم توجه کنید. یکی از این موارد هماهنگ بودن رنگ کاغذ دیواری با دیگر وسایل تان در منزل است که بهتر است با یکدیگر تناسب داشته باشند. اگر شما فردی هستید که پس از مدت زمان کمی، دلتان می خواهد تنوع را تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های ساده بهره ببرید یا اگر می خواهید از کاغذ دیواری های طرح دار بهره ببرید بهتر است تمام دیوارها را طرح دار نزنید و از ترکیب ساده و طرح دار بهره ببرید. به طور کلی استفاده از طرح هایی که رنگ های ملایم تری دارند برای فضای پذیرایی بیشتر پیشنهاد می گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین روش چیدمان مبلمان راحتی در منزل را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16937

به "5 مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید