16 روش عالی برای ست کردن بافت سفید در استایل

به گزارش دوست بلاگ، بافت یکی از لباس هایی است که حتما باید در فصل زمستان داشته باشید و این لباس زیبا در انواع متنوعی از رنگ ها و طرح ها وجود دارد. هنگام انتخاب رنگ بافت بسیاری از خانم ها رنگ های تیره را ترجیح می دهند، اما افرادی که می خواهند با پوشیدن بافت بدرخشند می توانند رنگ های روشن مانند سفید را برای بافت انتخاب نمایند. رنگ سفید با طبیعت سازگاری دارد و علاوه بر این یک ظاهر امتحان شده است که به ویژه در ماه های سردتر بسیار شیک به نظر می رسد. در نتیجه به خوبی با پارچه های طبیعی مانند جیر، خز، چرم، نمد و جین ست می گردد.

16 روش عالی برای ست کردن بافت سفید در استایل

با در نظر گرفتن این نکته که سفید یک رنگ بسیار مجذوب نماینده است، استایل هایی که می توان با آن ایجاد کرد نامحدود هستند. روش های مجذوب نماینده بسیاری برای ست کردن بافت سفید در استایل وجود دارند. در صورتی که در پی روش های تازه برای ست کردن بافت خود در استایل هستید حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بافت سفید را با چه چیزی ست کنیم؟

همواره به نظر می رسد که ست کردن بافت سفید در استایل و ایجاد استایل زیبا با آن کار دشواری است. اما در واقع فقط به چگونگی استفاده شما از بافت در ترکیب استایلتان بستگی دارد. پوشیدن بافت سفید یکی از راحت ترین و زیباترین روش های انجام این کار است. به سادگی این بافت را با شلوار جین اسکینی، دامن میدی یا مینی، بوت های بلند ست کنید و به روشی خاص و بسیار طبیعی مجذوب نماینده و زیبا به نظر خواهید رسید.

نکات پوشیدن بافت سفید

  • همواره بافتی را انتخاب کنید که مقدار آن کاملا متناسب تنتان باشد.
  • سعی کنید مدل هایی که به صورت طرح دار بافته شده اند را انتخاب کنید، زیرا در ترکیب با سایر لباس ها همواره شیک به نظر می رسند.
  • به علت اینکه سفید رنگ غالبی است هنگامی که از استایل تمام سفید استفاده می کنید سعی کنید بعضی رنگ های روشن را هم در تیپ خود به کار بگیرید.
  • هنگام پوشیدن بافت به جواهراتی که استفاده می کنید دقت کنید زیرا بعضی بافت ها ظریف هستند و به راحتی به جواهرات گیر می نمایند.
  • پیراهن های تک رنگ ساده زیر یک بافت دکمه دار سفید بسیار زیبا به نظر می رسند، اما پیراهن های طرح دار واقعا می توانند توجه را به سمت خود جلب نمایند.
  • انتخاب پلیور مناسب برای فرم بدن خود می تواند به شما در شیک به نظر رسیدن یاری کند. بنابراین لباس شیک مناسب فصل زمستان را پوشیده و با اعتماد به نفس راه بروید.
  • در صورتی که دوست ندارید شلوار جین بپوشید، شلوار پارچه ای طرح جین را با بافت سفید خود بپوشید.
  • در صورتی که بافت دکمه دار بلندتری دارید که بلندی آن تا وسط ران است نباید آن را با شلوارک بپوشید. زیرا این حس را ایجاد می نماید که در کل هیچ شلواری نپوشیده اید.

استایل های مختلف با بافت سفید

1. بافت سفید و کت جین آبی

کت جین آبی با یک پلیور سفید نواری یقه اسکی عالی به نظر می رسد. ترکیب کت جین آبی و بافت سفید در بین استایل های بسیار متنوعی که می توانند لباس پوشیدنتان را تغییر دهند یکی از برترین ها است. هنگامی که می خواهید شیک به نظر برسید اما زمان زیادی ندارید این ترکیب راحت کت جین آبی و بافت سفید چاره کار است.

2. بافت سفید و کت چرم مشکی

این یک استایل هنری و بسیار مجذوب نماینده است که ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. کت چرم مشکی و بافت سفید انتخاب های بسیار خوبی برای ایجاد یک تیپ مجذوب نماینده و شیک هستند. پوشیدن بافت بلند سفید زیر کت چرم مشکی به همراه شلوار جین زاپ دار و نیم بوت باعث شیک تر شدن استایل می گردد.

3. تونیک بافت سفید و ترنج کت

فصل پاییز برای اضافه کردن ترنچ کت به کمد لباس روزمره یک زمان ایدئال است. ترنچ کت یک لباس سبک وزن برای تغییر استایل ها برای ماه های سردتر است. تونیک بافت سبک وزن هم یکی از لباس هایی است که باید در کمد لباس های زمستانی خود داشته باشید. تونیک خود را با ترنچ کت و بوت ست نموده و یک استایل زمستای ایجاد کنید.

4. بافت کاردیگن سفید و پیراهن کامی

این استایل به صورت کامل این مساله را بیان می نماید که چگونه تکنیک های لباس پوشیدن لایه ای می تواند فرد را مجذوب نماینده تر نشان دهد. ترکیب یک کاردیگن سفید با پیراهن کامی یک انتخاب عالی برای استایل های کژوال مجذوب نماینده است. کفش های تخت راه راه زیبایی این استایل را دو جندان می سازند.

5. بافت سفید و شلوار چهارخونه

ترکیب بافت راحت و شلوار چهارخونه باعث می گردد افراد مجذوب نماینده تر به نظر برسند. ترکیب بافت و شلوارهای چهارخونه نه تنها بسیار زیبا به نظر می رسد ست کردن آن ها با یکدیگر بسیار راحت است. در صورتی که در رابطه با کفش مطمئن نیستید برای تکمیل استایل از کفش های کتانی بهره ببرید.

شلوار چهارخونه طوسی و قهوه ای در ترکیب با بافت سفید یک استایل مجذوب نماینده را برای افرادی که در پی تیپ شیک و کلاسیک هستند ایجاد می نماید. هنگامی که یک جفت کفش کتانی ساق کوتاه چرم سفید را به این ترکیب اضافه می کنید کل استایل به صورت مناسبی با هم ترکیب می شوند.

6. بافت سفید و لگ چرم

لگ چرم مصنوعی و بافت یقه ماک جزو لباس هایی هستند که باید در کمد لباس همه خانم ها باشند و هنگامی که با هم پوشیده می شوند در عین حال که استایل راحتی را ایجاد می نمایند بسیار شیک هم هستند. لگ های چرم مصنوعی مشکی با کفش های تخت پلنگی و یک بافت راحت در ماه های سرد سال ظاهر زیبایی را برایتان ایجاد می نمایند.

7. بافت کوتاه و اورال جین آبی

بافت سفید کوتاه و اورال جین آبی هم برای شب و هم برای روز مناسب هستند. برای استایلی که سریع آماده می گردد اما روش های مختلفی هم برای ست کردن آن وجود دارد. هر دوی این لباس ها بسیار راحت بوده و هنگامی که با هم پوشیده شوند ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می نمایند. برای ایجاد کمی تغییر در استایل کفش های آکسفورد چرم سفید خود را همراه این ترکیب بپوشید.

8. پلیور بافت یقه اسکی سفید و دامن ماکسی پلیسه دار

این یک استایل مجذوب نماینده است که در صورتی که در پی استایل کژوال شیکی هستید باید آن را امتحان کنید. به این منظور یک دامن ماکسی پلیسه دار را با یک بافت سفید یقه اسکی ست کنید. برای زیبایی بیشتر استایل، یک جفت صندل پاشنه دار سفید و اکسسوری هایی مانند گردنبند زیبا و عینک آفتابی ست با استایل را به تیپ خود اضافه کنید.

9. شلوار مشکی پلیسه دار و بافت یقه هفت

بافت سفید در ترکیب با اکسسوری ها بسیار مجذوب نماینده به نظر می رسد. برای ایجاد یک استایل مونوکروم عالی می توانید یک بافت یقه هفت پف دار و راحت را با شلوار مشکی پلیسه دار ست کنید. این ترکیب شیک و مجذوب نماینده باعث مجذوب نمایندهیت بیشتر ظاهر شده و شما را از جمع متمایز می نماید.

10. بافت سفید بلند و بوت های بلند بالای زانو

در صورتی که می خواهید روی لباس های پاییزی سرمایه گذاری کنید از خرید لباس های ترند خودداری نموده و ست هایی را خریداری کنید که هیچگاه دمده نمی شوند و بتوانید آن ها را در فصل های پاییز بعدی هم بپوشید. بوت های بالای زانو به سرعت به ملزومات کمد لباس هوای سرد تبدیل شدند و در ترکیب با بافت سفید بلند استایل بسیار مجذوب نمایندهی را ایجاد می نمایند.

در صورتی که می خواهید به بیرون از منزل بروید بوت های بلند تا بالای زانوی خود را به همراه پیراهن بافت سفید و یک کمربند ست کنید. این ترکیب استایل شما را مجذوب نماینده تر و مدرن تر می سازد.

11. بافت سفید و شلوار مخمل کبریتی

شلوارهای مخمل بسیار شیک بوده و در عین راحتی ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی را ایجاد می نمایند. ست کردن تاپ یقه اسکی با شلوار مخمل یک انتخاب عالی دیگر است و در صورتی که ظاهر متناسب تری را ترجیح می دهید شلوار مخمل اسکینی را انتخاب کنید. برترین قسمت این است که آن ها باعث می شوند استایل در ترکیب با پلیور سفید زنانه تر گردد. چیزی که برای کمد لباس هر خانمی ضروری است.

12. بافت سفید و شلوار جین سفید

سر تا پا سفید پوشیدن ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد اما شیک ترین روش برای پوشیدن ترند مینیمال سال جاری است. پوشیدن یکدست سفید نسبت به ایجاد استایل رسمی بسیار ساده تر و بهتر است. هنگامی که نمی خواهید استایل خود را پیچیده کنید هیچ چیز بهتر از استایل سفیدی که شامل بافت، شلوار و کفش کتانی سفید باشد نیست.

13. بافت سفید و شلوار مخمل

بافت با شلوار مخمل بسیار عالی به نظر می رسد. شما می توانید شلوارهای جاگر مخمل را با بافت راحت و گرم ست کنید. این کار بسیار ساده است و استایل کژوالی را ایجاد می نماید. برای داشتن یک استایل منحصر به فرد می توانید یک بافت کاردیگن سفید کوتاه یا پلیور دکمه دار را با شلوارهای مجذوب نماینده رنگ تیره ست کنید.

14. شلوار جاگر رنگ خنثی و بافت برش دار

استایل عالی و شیک برای رفتن به تعطیلات شامل پوشیدن شلوار جاگر رنگ خنثی و پولیور سفید برش دار است. کفش های پاشنه بلند رنگ خنثی یا سایر انواع آن به صورت اتوماتیک باعث ارتقای استایل می شوند.

15. بافت سفید و شلوار اسکینی زاپ دار

شلوار جین های اسکینی بین خانم ها در همه سنین محبوب است. بافت سفید و شلوار جین به شما یاری می نمایند بدون احتیاج به گشتن در کمد لباس خود استایل شیک و درخشانی داشته باشید. ست کژوال بافت یقه هفت سفید و شلوار جین اسکینی زاپ دار به سرعت با هم ترکیب و ست می شوند. برای اینکه استایل خود را از سادگی در بیاورید یک جفت بوت مچی برش دار طوسی و یک کیف بزرگ رودوشی را هم به استایل خود اضافه کنید.

16. بافت اورسایز و پیراهن یقه دار

در صورتی که می خواهید کمی رنگ به استایل خود اضافه کنید کافی است بافت اورسایز سفید را با یک پیراهن یقه دار تک رنگ ساده یا طرح دار ست کنید. با افزودن یک لایه اضافی پیراهن یقه دار زیر بافت اورسایز خود شیک تر به نظر برسید.

منبع: Outfit Trends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1402 بروزرسانی: 5 آبان 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18919

به "16 روش عالی برای ست کردن بافت سفید در استایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 روش عالی برای ست کردن بافت سفید در استایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید