یک سیارک فرضی با زمین برخورد کرد!

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، گروهی از کارشناسان سازمان های فضایی اروپایی و آمریکا آزمایشی به رهبری ناسا انجام دادند و طی یک هفته فرضیه ای را آنالیز کردند. طی این فرضیه سیارکی از فاصله 35 میلیون مایلی به سمت زمین نزدیک می گردد و احتمالاً تا 6 ماه دیگر با زمین برخورد می نماید.

یک سیارک فرضی با زمین برخورد کرد!

طی هر روز از این آزمایش، شرکت نمایندگان به دانش بیشتری از اندازه سیارک، راستا حرکت آن و احتمال برخورد آن با زمین دست یافتند. در مرحله بعد آنها با استفاده از دانش فنی خود آنالیز هایی انجام دادند تا این سیارک را متوقف نمایند.

در نهایت گروه به این نتیجه رسیدند که هیچیک از فناوری های فعلی زمین نمی تواند در بازه زمانی 6 ماهه از برخورد یک سیارک فرضی با زمین جلوگیری نمایند. در این شبیه سازی سیارک در شرق اروپا با زمین برخورد کرد.

در حال حاضر خطر برخورد هیچ سیارکی با زمین وجود ندارد.

اما حدود دو سوم سیارک هایی با عرض 460 فوت یا بیشتر شناسایی نشده اند. سیارکی با این اندازه در صورت برخورد با زمین خرابی زیادی به بار می آورد. به همین دلیل ناسا و سازمان های فضایی دیگر سعی دارند برای چنین شرایطی آماده باشند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10119

به "یک سیارک فرضی با زمین برخورد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سیارک فرضی با زمین برخورد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید