کرونا بازار رایانه و لپ تاپ را احیا کرد

به گزارش دوست بلاگ، شیوع ویروس کرونا بازار لپ تاپ و رایانه رومیزی را احیا نموده و پیش بینی می گردد تعداد محموله های این دو محصول در 2020 میلادی به 300 میلیون دستگاه برسد.

کرونا بازار رایانه و لپ تاپ را احیا کرد

به گفته مدیران ارشد صنایع سخت افزاری، ذخایر لپ تاپ و رایانه رومیزی دنیا در 2020 به حدی رسیده که از زمان عرضه آیفون در 2007 میلادی نیز بی سابقه تر بوده است. این در حالی است که فراورینمایندگان هنوز بیش از چندماه احتیاج دارند تا سفارش های عظیم خود را انجام دهند.

آموزش و کار از راه دور به احیای بازار رایانه ها در دوران همه گیری ویروس کرونا منجر شده و از سوی دیگر میزان تقاضا برای موبایل را کاهش داده است. این در حالی است که طی دهه گذشته و پس از عرضه آیفون و موبایل های جدید اندروید تقاضا برای دستگاه های عظیمتر کاهش یافته بود.

به گفته یکی از مدیران این صنعت، کل زنجیره ذخایر به حدی بی سابقه با فشار روبرو شده است.

حجم سالانه محموله های لپ تاپ و دسک تاپ در 2008 میلادی به 300 میلیون دستگاه رسید. اما این شاخص اخیرا به حدود 250 میلیون دستگاه کاهش یافته بود.

این در حالی است که بعضی از تحلیلگران اکنون پیش بینی می نمایند تعداد محموله های لپ تاپ و دسک تاپ 2020 احتمالا به حدود 300میلیون برسد که 15 درصد بیشتر از سال گذشته است. رشد محموله های تبلت حتی از این فرایند هم سریع تر خواهد بود.

طبق گزارش شرکت تحلیل اطلاعات بازار کانالیس تا سرانجام 2021 میلادی تعداد لپ تاپ و دسک تاپ های مورد استفاده و همچنین تبلتها به 1.77 میلیارد دستگاه می رسد که نسبت به دستگاههای ثبت شده در 2019 میلادی بیشتر است.

فراوری نمایندگان رایانه در سراسر دنیا برای تامین تقاضای ناگهانی تهیه نمایندگان تجهیزات خود را افزایش داده و از سوی دیگر بارگیری را تسریع نموده اند.

با وجود آنکه بسیاری از کارخانه ها پس از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا مشغول کار هستند اما دسترسی به تجهیزاتی مانند نمایشگر و پردازشگر کار سختی است.

به همین دلیل تحلیلگران پیش بینی خود از میزان فروش رایانه دسک تاپ و لپ تاپ در 2021 را افزایش داده اند، البته به شرطی که چالشی در فرایند فراوری وجود نداشته باشد.،مهر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8401

به "کرونا بازار رایانه و لپ تاپ را احیا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بازار رایانه و لپ تاپ را احیا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید