کازرون در تیررس کرونا

به گزارش دوست بلاگ، زنگ هشدار بحران کرونا در کازرون استان فارس به صدا درآمده است، مسئولان بهداشتی و درمانی این شهرستان، شهروندان را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از آمدوشدهای غیرضروری، استفاده از ماسک برای عبور از روزهای پرتلاطم پیش رو فراخوانده اند.

کازرون در تیررس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر بندر برامکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون استان فارس شنبه هفتم تیر گفت: با افزایش بی سابقه آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان در کمتر از 20 روز گذشته با افزایش بی سابقه 4 برابری بیماری کرونا در کازرون روبرو بوده ایم.

برامکی گفت: در یک ماهه اخیر و با عادی شدن رفتارها و عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان کازرون خصوصاً عدم رعایت اصول بهداشتی و فردی در مراسم های عروسی و ختم در سطح شهرستان روزانه شاهد مثبت شدن آزمایش کرونای تعداد بسیار زیادی از مردم شهرستان به صورت گروهی و جمعی هستیم.

وی اضافه کرد: موج جدیدی از ابتلا به کرونا در این شهرستان ایجادشده به گونه ای که در کمتر از 48 ساعت گذشته شمار قابل توجهی از شهفرایندان به این بیماری مبتلا شده اند.

دبیر ستاد کرونای شهرستان کازرون گفت: از ابتدای شروع این بیماری تا به امروز شمار مبتلایان در کازرون سه رقمی شده و کازرون در آستانه ورود به شرایط قرمز کرونا قرار داده است.

دکتر برامکی هشدار داد: آنچه در کمتر بیست روز اخیر باعث افزایش بیماران در این شهرستان شده، عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن اصول بهداشت فردی در مناسبات اجتماعی و برپایی اجتماعات است، در صورت ادامه این فرایند ستاد مدیریت کرونا در شهرستان کازرون مجبور به اعمال محدودیت های جدید خواهد بود.

طی 24 ساعت منتهی به 6 تیر 99 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 628 بیمار جدید مبتلابه کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران در کشور به 217 هزار و 724 نفر رسیده است، متأسفانه در این مدت 109 بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 10 هزار و 239 نفر رسید.

شهرستان کازرون در فاصله 141 کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5751

به "کازرون در تیررس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کازرون در تیررس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید