کار سخت تراکتور برای خروج از بحران، نساجی و پیکان به گل محمدی و قلعه نویی باج می دهند؟

به گزارش دوست بلاگ، هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری 3 ملاقات مهم برای مدعیان این رقابت ها شروع می گردد.

کار سخت تراکتور برای خروج از بحران، نساجی و پیکان به گل محمدی و قلعه نویی باج می دهند؟

به گزارش خبرنگاران، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (آدینه) با برگزاری سه ملاقات شروع می گردد که در مهم ترین ملاقاتها دو تیم مدعی سپاهان و شهرخودرو و تیم بحران زده تراکتور به مصاف رقبایشان می فرایند.

نساجی - شهرخودرو؛ استادیوم شهید وطنی قائمشهر، ساعت 15

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم شهر خودرو هفته گذشته - در ملاقاتی که صحنه های بحث برانگیز داوری داشت - شانس پیروزی مقابل یکی از رقبایشان یعنی سپاهان را داشتند اما تنها یک تساوی عایدشان شد.

شهر خودرو این هفته هم ملاقات سختی مقابل نساجی خواهد داشت؛ ملاقاتی که در قائم شهر برگزار می گردد و نساجی چی ها ثابت کردند که به کمتر تیمی در بازی های خانگی باج می دهند. شاگردان رضا مهاجری حتی دو هفته پیش توانستند سپاهان را هم متوقف نمایند و ممکن است این اتفاق برای شهرخودرو هم بیفتد.

در حال حاضر شهرخودرو با 24 امتیاز در رده چهارم واقع شده است و در صورت پیروزی مقابل نساجی، شانس رسیدن به صدر جدول رده بندی را دارد. نساجی هم با 12 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی واقع شده است.

تراکتور - فولاد؛ استادیوم یادگار امام تبریز، ساعت 15:30

این دو تیم از نظر ثبات شرایط متفاوتی را تجربه می نمایند. تراکتور پنج هفته است که نتوانسته طعم برد را بچشد و در این مدت به تیم های مدعی استقلال و سپاهان باخته و مقابل شاهین قعر نشین امتیاز داده است. همین نتایج ضعیف منجر به قطع همکاری دنیزلی و تراکتور شد. این تیم با باخت به ماشین سازی در هفته گذشته نشان دادند که به طور کامل در بحران است.

از طرفی فولاد سال جاری نتایج قابل قبولی گرفته و توانسته با جواد نکونام جز تیم های بالانشین جدول رده بندی باشد. با این اوصاف باید دید که بحران تراکتور ادامه خواهد داشت یا می تواند با پیروزی مقابل فولاد تا حدودی از مهلکه ای که در آن گیر نموده، خارج گردد.

در حال حاضر فولاد با 23 امتیاز در رده پنجم و تراکتور با 18 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

سپاهان - پیکان؛ استادیوم نقش دنیا، ساعت 16:40

سپاهان برای حفظ فرایند بدون باختش در لیگ برتر باید به مصاف پیکانی برود که هفته قبل توانست استقلال بدون استراماچونی را در دقایق پایانی متوقف کند.

نمایش پیکان مقابل استقلال و پرسپولیس نشان داده که این تیم در مصاف با مدعیان دست و پا بسته نیست و با این اوصاف احتمالا سپاهان کار سختی مقابل شاگردان فرکی خواهد داشت.

در حال حاضر سپاهان با 25 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده بندی واقع شده است و پیکان با 13 امتیاز در صندلی یازدهم است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2427

به "کار سخت تراکتور برای خروج از بحران، نساجی و پیکان به گل محمدی و قلعه نویی باج می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت تراکتور برای خروج از بحران، نساجی و پیکان به گل محمدی و قلعه نویی باج می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید