کاربرد سی شارپ در وب

به گزارش دوست بلاگ، شاید زبان برنامه نویسی سی شارپ را بتوان یکی از قدرتمندترین زبانهای برنامه نویسی دنیا دانست. دلیل این امر نیز این است که این زبان برنامه نویسی سالها است که توسط یکی از قدرتمندترین شرکتهای تکنولوژی دنیا یعنی مایکروسافت، توسعه داده شده است. اگر بخواهیم به معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ بپردازیم، می توانیم درباره بسیاری از مسائل صحبت کنیم اما در این متن به طور خاص به کاربرد سی شارپ در وب می پردازیم و فقط به صورت اجمالی، توضیحاتی درباره قابلیت های سی شارپ می دهیم.

کاربرد سی شارپ در وب

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دانشجویار، تعداد بسکمک از زبان های برنامه نویسی در دنیا وجود دارند که برای افراد مبتدی انتخاب زبان مناسب را سخت می کنند.

سی شارپ، زبانی همه فن حریف

این زبان های برنامه نویسی هر کدام قابلیت های خود را دارند و در مکان های مشخصی استفاده می شوند اما برخی از زبان های برنامه نویسی هستند که برای یک استفاده مشخص طراحی و ساخته نشده اند. این زبان های برنامه نویسی می توانند در مکان های مختلفی استفاده شوند و با استفاده از کتابخانه ها و فریمورک های خود، در هر مکانی بتوانند از قدرت خود استفاده کنند. سی شارپ نیز جزء همین زبان های برنامه نویسی است و از سال 2000 که مایکروسافت آن را معرفی کرده است، تا به امروز، قدرت بسیار بالایی از خود به واسطه کتابخانه ها و فریم ورک ها نشان داده است. پس کاربرد سی شارپ در وب تنها کاربرد آن نیست و این زبان برنامه نویسی در بسکمک از امور استفاده می شود. آموزش رایگان C# کاربردی و پروژه محور -دانشجویار

چرا سی شارپ در وب

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا باید در میان انبوهی از زبان های برنامه نویسی که بسکمک از آنها در طراحی وب نیز کاربرد دارند و بسیار قدرتمند هستند، زبان برنامه نویسی سی شارپ را انتخاب کنیم. دلیل این امر را می توان در موارد مختلفی جست و جو کرد که یکی از آنها قابلیت های متنوع سی شارپ و به خصوص، قابلیت فول استک آن می باشد.

دوره آموزش پروژه محور WPF و #C- دانشجویار

توانایی کار به عنوان Full stack developer

کاربرد سی شارپ در وب دقیقاً در همین نقطه مشخص می شود. شما می توانید به سادگی و با استفاده از سی شارپ شروع به نوشتن برای فرانت اند و بک اند کنید و در این حالت شما به عنوان یک full stack developer مطرح می شوید. زبان برنامه نویسی سی شارپ بر خلاف بسکمک از زبان های دیگر که فقط مناسب بک اند و یا فرانت اند هستند، برای هر دو آنها استفاده می شود. زبان برنامه نویسی سی شارپ می تواند به طور کامل نیازهای شما درباره بک اند و فرانت اند را تأمین کند. همین امر سبب می شود که کاربرد سی شارپ در وب سطحی نباشد و بتوان به سادگی از این زبان برنامه نویسی قدرتمند استفاده کرد.

برخی از افراد ممکن است بعد از بحث بالا درباره کاربرد سی شارپ در وب به این موضوع فکر کنند که برنامه نویس فول استک چه کسی است و بک اند و یا فرانت اند چیست؟ در حقیقت برنامه نویس فول استک کسی است که بتواند هم در قسمت فرانت اند که رابط کاربری سایت و صفحات وب است و هم در قسمت بک اند که نحوه ارتباط سایت با سرور است کار کند و در هر دو قسمت توانمند باشد. زبان برنامه نویسی سی شارپ با استفاده از توانایی خود در ارتباط با SQL می تواند به سادگی به ما کمک کند تا بک اند وب سایت خود را انجام دهیم. از طرفی با استفاده از MVC و با کمک زبان برنامه نویسی سی شارپ، می توانیم رابط کاربری سایت خود را طراحی کرده و از آن استفاده کنیم.

کاربرد سی شارپ در وب را نباید به عنوان مطلبی سطحی و گذرا ببینیم. این زبان برنامه نویسی، زبانی است که از یادگیری آن پشیمان نخواهید شد و راستا یادگیری شیرین و جذابی دارد. هر چند گفتن این نکته نیز حائز اهمیت است که یادگیری سی شارپ به شرطی ساده و جذاب خواهد بود که با کمک بهترین اساتید و با استفاده از به روزترین متدها انجام شود. شما می توانید برای استفاده از این زبان برنامه نویسی و یادگیری آن به سایت دانشجویار ( www.daneshjooyar.com) مراجعه کنید تا علاوه بر یادگیری به وسیله استادان مجرب و برجسته، به بهترین شکل و به روزترین متدها برنامه نویسی سی شارپ را بیاموزید.

انتهای رپرتاژ آگهی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10134

به "کاربرد سی شارپ در وب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد سی شارپ در وب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید