چگونه در زندگی پیروز باشیم؟

به گزارش دوست بلاگ، بعضی از افراد به دنبال موفقیت در زندگی هستند، ولی هیچ وقت به آن دست پیدا نمی نمایند.

چگونه در زندگی پیروز باشیم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، هر فردی در سراسر دنیا میخواهد احساس پیروزیت در زندگی خود داشته باشد پس می توان گفت همه به دنبال پیروزیت و از همه مهم تر، راهی برای رسیدن به آن هستند، اما شاید این گفته برایان تریسی، روانشناس مشهور را قبول داشته باشید که بعضی از افراد تمام زندگی خود به دنبال پیروزیت هستند، اما هرگز آن را پیدا نمی نمایند.

با این وجود، جالب است بدانید که راز پیروزیت فقط در چهار زمینه اصلی زندگی انسان شکل می گیرد، چون پیروزیت شخصی برای هر کسی که در این چهار زمینه کوشش می نماید، قابل دستیابی است چرا که این زمینه ها کلید های پیروزیت هستند.

همه می خواهند در زندگی شخصی پیروز باشند و رمز های پیروزیت را بیاموزند، زندگی سالم و شاد داشته باشند، کار های مهم انجام دهند، از شغل خود لذت ببرند و به استقلال اقتصادی برسند.

هرکسی می خواهد در دنیا تغییری ایجاد کند، به او توجه گردد و همچنین تأثیر مثبتی روی اطرافیان خود داشته باشد و در نهایت یک زندگی متفاوتی نسبت به سایر اعضا داشته باشد.

بار ها و بار ها به این نکته اشاره شده است که کلید های پیروزیت، تنها بعضی از اطلاعات بسیار جزئی هستند که همه به آن اطلاعات دسترسی ندارند.

پیروزیت همچنین یک ایده مناسب است که در زمان مناسب، در زندگی انسان تغییر ایجاد می نماید و باید این نکته را در نظر گرفت که حقایق عظیم، بسیار ساده هستند.

به نظر برایان تریسی، اگر این نکات را در زندگی رعایت کنید، می توانید زندگی خود را تحت کنترل خود درآورید و به اهداف خود برسید.

همه ما یک هدف مشترک داریم

خوشبختانه برای اغلب ما، پیروزیت مربوط به سابقه درخشان، هوش و یا توانایی ارثی نیست و این خانواده، دوستان یا مخاطبان ما نیستند که می توانند باعث شوند که ما کار های خارق العاده ای انجام دهیم و در عوض، رمز پیروزیت در زندگی، توانایی ما در به دست آوردن بهترین نتیجه از خودمان در هر شرایطی است. چراکه این ما هستیم که باید بتوانیم خود را با شرایط تطبیق دهیم و در زندگی خود تغییر ایجاد کنیم.

هر فردی دارای توانایی های بالقوه و بالفعل است که در صورت مدیریت صحیح آن ها، می تواند در زندگی خود کارهای بی نظیری انجام دهد.

چهار کلید پیروزیت

کلید های پیروزیت برای تغییر زندگی همواره یکسان هستند:

به طور دقیق تصمیم بگیرید که چه می خواهید؟ و کجا می خواهید بروید؟

برای خود مهلتی معین کنید و نقشه ای بریزید تا به آن برسید. (به یاد داشته باشید که یک هدف، رویایی مهلت دار است.)

به برنامه خود عمل کنید و هرروز کاری را انجام دهید که شما را به هدفتان نزدیک تر می نماید.

این مسئله را از قبل درون ذهن خود بگنجانید که تا زمان رسیدن به پیروزیت کار خود را ادامه خواهید داد و هرگز تسلیم نخواهید شد.

این چهار فرمول، کلید پیروزیت شما هستند و تقریبا برای هر کسی که آن ها را امتحان نموده، مفید بوده اند. زیرا این فرمول به بیشترین توانایی و بهترین کیفیت شما در زندگیتان احتیاج دارد که در توسعه و پیروی از این کلید های پیروزیت، شما رشد خواهید کرد و به یک فرد خارق العاده تبدیل می شوید.

چگونه پیروز شدن را از متخصصان یاد بگیرید تا زندگیتان را تغییر دهید

شما آنقدر زنده نیستید که بتوانید هرآنچه را که می خواهید در زندگی رقم بزنید و امتحان کردن یک راه وقت تلف کردن است چراکه می توانید از تجربه کسانی که در آن راه قدم گذاشته اند یاری بگیرید.

بن فرانکلین، یکی از روانشناسان مشهور دنیا در حوزه پیروزیت می گوید: مردان می توانند خِرَد خود را بخرند و یا آن را از دیگران وام بگیرند. فاجعه عظیم این است که اغلب مردان ترجیح می دهند آن را بخرند و تمام گنجینه ارزشمند خود یعنی زمان را پرداخت نمایند.

عظیمترین هدف شما در زندگی و کسب پیروزیت باید به دست آوردن هرچه بیشتر تجربه باشد تا از آن ها برای یاری به خودتان در انجام کار هایی که قصد دارید انجام دهید و تبدیل شدن به شخصی که قصد دارید، بهره ببرید.

برای پیروزیت خود برنامه ریزی کنید

شما با دستیابی به یک هدف مهم، زندگی خود را تغییر خواهید داد، و یک الگوی جدید ایجاد می کنید؛ الگویی که بتوانید در ضمیر ناخوآگاهتان احساس پیروزیت کنید که با این فرایند، به طور اتوماتیک به سمت تکرار پیروزیت در سایر موارد مهم زندگیتان راهنمایی می شوید چرا که این تغییر بهترین راه برای نظم بخشیدن به زندگی شماست.

شما با غلبه بر ناملایمات و رسیدن به یک هدف عظیم در هر زمینه ای، برای پیروزیت در زمینه های دیگر نیز برنامه ریزی خواهید کرد.

به عبارت دیگر، یاد می گیرید با پیروزیت به پیروزیتی دیگر برسید که در این میان، هرچه بیشتر به هدف هایتان دست یابید، می توانید اهداف بالاتری برای خود در نظر بگیرید و این هدف به ویژه می تواند در قدم اول بسیار مهم باشد. چرا که با کسب اعتماد به نفس، می توانید در ادامه جهت با قدرت بیشتری حرکت کنید.

سعی کنید یک پیروزیت را برای رسیدن به هدفی در حرفه یا مدرسه برای خودتان بهره ببرید تا در نهایت، با ایجاد یک اثر هم افزایی، به پیروزیت های بیشتری دست یابید و در نتیجه، خواهید دید که پیروزیت در زندگی بسیار راحت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

پتانسیل نامحدود

تنها محدودیت های واقعی شما در کاری که انجام می دهید، در ذهنتان به خود تحمیل نموده اید و تنها زمانی می توانید پیروزیتتان را تضمین کنید که تصمیم صریح و روشنی بگیرید تا تمام محدودیت های ذهنیتان را کنار بگذارید و تمام تمرکز خود را معطوف هدفتان کنید و علاوه بر این، در جهت رسیدن به آن هدف متوقف نشوید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7751

به "چگونه در زندگی پیروز باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در زندگی پیروز باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید