واکنش حشدالشعبی به حوادث اخیر

به گزارش دوست بلاگ، یکی از رهبران حشد شعبی کشور های غربی و عربی حوزه خلیج فارس را به تلاش برای انتقام دریافت از حشد شعبی از طریق انتشار شایعه ها و ایجاد فتنه میان عراقی ها متهم کرد.

واکنش حشدالشعبی به حوادث اخیر

به گزارش ایسنا، علی الحسینی، از رهبران حشد شعبی عراق به خبرگزاری المعلومه گفت: آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی اش در شورای همکاری خلیج فارس دنبال انتقام دریافت از حشد شعبی هستند به این دلیل که طرح هایشان برای ایجاد دودستگی در عراق را ناکام گذاشته و توانست داعش را که ساخته دست آن هاست به رغم حمایت مالی و تسلیحاتی شکست بدهد.

وی اضافه نمود: طی سه روز گذشته جنگ رسانه ای واضح کشور های غربی و عربی علیه حشد شعبی از طریق پیام های نادرست رسانه ای و انتشار شایعه ها و ایجاد فتنه با هدف توهین به فرماندهان و نیرو های حشد شعبی برملا شد.

الحسینی گفت: تمام دستورکار های محور شر و جبهه باطل شکست خورده چراکه حشد شعبی یک نیروی ملی قوی است که نه تنها خون خود را داده بلکه هرچه در توان داشته برای حمایت از مردم عراق تقدیم کرده است. حشد شعبی باقی است و آمریکا دیر یا زود از عراق خارج خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5853

به "واکنش حشدالشعبی به حوادث اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حشدالشعبی به حوادث اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید