واردات سوییچ شبکه آزاد شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سردرگمی ها در ثبت سفارش انواع سوئیچ به سرانجام رسید و واردات سوییچ آزاد شد. رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران درباره جزئیات ثبت سفارش سوییچ ها به خبرنگاران گفت: در مذاکرات صورت گرفته با دولت و تولیدکنندگان ثبت سفارش سوییچ باز شد و فعالان بازار از امروز می توانند کالای مورد نظر خود را سفارش دهند.

واردات سوییچ شبکه آزاد شد

محمدرضا فرجی تهرانی اظهارکرد: سوئیچ های لایه دو و لایه سه در حال فراوری است اما بر اساس توافق نامه ای فراوریکنندگان داخلی پس از دریافت استانداردهای مکفی، ماهانه قادر به فراوری هزار و 200 عدد سوییچ هستند.

او ادامه داد: با ممنوعیت ها نمی توان از فراوریکنندگان حمایت کرد، بلکه برای حمایت از فراوری داخل باید با انجام واردات رقابت ایجاد گردد تا محصولات با کیفیت بیشتری به دست مصرف کننده برسد.

در روزهای نخست خرداد واردات سوییچ شبکه ممنوع شده بود. در آن موقع وزارت صمت بدون مکاتبه با اتحادیه فناوران رایانه جلوی ثبت سفارش سوییچ های شبکه ای را بست که مورد انتقاد واردکنندگان نهاده شد.

در آن موقع استدلال وزارت صمت از بسته شدن ثبت سفارش ها حمایت از فراوری داخل بود که به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه چنانچه ممنوعیت واردات سوییچ شبکه تداوم پیدا می کرد قیمت این کالا در بازار با جهش چشمگیری رو به رو می شد.

برای مطالعه بیشتر خبر واردات سوییچ شبکه ممنوع شد را بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10563

به "واردات سوییچ شبکه آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات سوییچ شبکه آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید