هنرمند به سکوت و خلوت نیاز دارد ، انتشار مجموعه رباعی جدید با عنوان دوستش داشته باش

به گزارش دوست بلاگ، مسئول دفتر شعر موسسه شهرستان ادب گفت: هنرمند به سکوت و خلوت نیاز دارد؛ فرصتی که شیوع کرونا اجباراً آن را به وجود آورد.

هنرمند به سکوت و خلوت نیاز دارد ، انتشار مجموعه رباعی جدید با عنوان دوستش داشته باش

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا همه دنیا را فراگرفته و همه شئون زندگی انسان را در دنیا و ایران تحت تأثیر قرار داده است. از اسفندماه سال گذشته بنابر تدابیر و ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا بسکمک از صنوف کسب و کار خود را تعطیل یا به صورت نیمه تعطیل درآوردند؛ و بسکمک از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی نیز به تعلیق درآمد و یک قرنطینه و گوشه نشینی را بر مردم تحمیل کرد.

نویسندگان و شاعران هم مانند بسکمک از مردم مدتی را در قرنطینه خانگی به سر بردند. با شروع مجدد بسکمک از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هم با احتیاط و رعایت نکات بهداشتی در جامعه حاضر می شوند.

میلاد عرفان پور؛ مسئول دفتر شعر موسسه شهرستان ادب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران درباره چگونگی گذراندن این دوران گفت: این دوره خانه نشینی و فراغت برای خیلی از شعرا سبب به وجود آمدن آن خلوت ایده الی که نیاز دارند، شد. این فرصت برای بسکمک به مطالعه یا سرودن شعر گذشت.

وی افزود: این مسئله به شاعران کمک کرد چون شعرا قشری هستند که به این خلوت آرامش و خانه نشینی نیاز دارند و این مشکل این موقعیت را به صورت اجباری برای ما به وجود آورد.

این شاعر اظهار کرد: هنرمند به سکوت و خلوت نیاز دارد. شاید بخشی از خدمت گذاری به شاعران و هنرمندان هم به وجود آوردن فرصت خلوت و آرامش باشد.

درباره آثار در دست انتشار خود گفت: دو مجموعه شعر را به چاپ سپرده ام که یکی گزیده رباعی های 10 کتاب قبلی بنده به نام شمعدانی ها است که سوره مهر منتشر خواهد کرد و دیگری یک مجموعه رباعی جدید به نام دوستش داشته باش است که توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر خواهد کرد.

4028/

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5864

به "هنرمند به سکوت و خلوت نیاز دارد ، انتشار مجموعه رباعی جدید با عنوان دوستش داشته باش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمند به سکوت و خلوت نیاز دارد ، انتشار مجموعه رباعی جدید با عنوان دوستش داشته باش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید