نظام نامه اخلاق در آموزش تدوین شد

به گزارش دوست بلاگ، نظام نامه اخلاق در آموزش توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انجمن اخلاق کاربردی ایران تدوین شد.

نظام نامه اخلاق در آموزش تدوین شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نظام نامه اخلاق آموزش توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انجمن اخلاق کاربردی ایران تدوین شد. در ابتدای این نظام نامه به نقل از منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری آمده است:

توسعه و کار آمدی نظام آموزش عالی کشور بر پایبندی به اصول و مسئولیت های اخلاقی و سیاست ها و سیاستگذاری ها، مدیرت و خدمات آموزشی، فرآیند ها و نظام حرفه ای پایدار است مسئولیت پذیری و دانشگاه ها در قبال جامعه دانشجویان، اعضای خانواده عظیم آموزش عالی و پایبندی همکاران و دانشجویان به عهد نامه های اخلاقی ضامن رشد اخلاق در نظام آموزش عالی و زمینه ساز ارتقای جامعه است.

به منظور همسان سازی رعایت اصول اخلاقی در آموزش به سفارش معاونت آموزشی وزارت علوم و با همکاری انجمن علم اخلاق کاربردی ایران و مشارکت بسکمک از اعضای هیأت علمی، کارشناسان و دانشجویان سند حاضر تحت عنوان نظامنامه اخلاق در آموزش تدوین شده است.

این سند اخلاقی هدایتگر فعالیت های آموزشی در وزارت علوم، دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی کشور است. ما دانشگاهیان و دانشجویان سوگند وفاداری یادمی کنیم که وفادار و متعهد به نظامنامه اخلاق آموزش باشیم و از خداوند مهربان برای عمل به آن کمک می طلبیم. علاقمندان برای مشاهده این نظامنامه به صفحه معاونت آموزشی وزارت علوم به نشانی https://edu.msrt.ir/fa مراجعه نمایند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9011

به "نظام نامه اخلاق در آموزش تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام نامه اخلاق در آموزش تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید