نخست وزیر عراق ساکنان ذی قار را به آرامش دعوت کرد

به گزارش دوست بلاگ، دولت عراق بامداد امروز (شنبه) بیان نمود که نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور دستور آغاز تحقیقات گسترده درباره اتفاقات رخ داده در استان ذی قار را صادر کرد.

نخست وزیر عراق ساکنان ذی قار را به آرامش دعوت کرد

به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، دفتر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بامداد امروز با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به صدور دستور آغاز تحقیقی گسترده درباره اتفاقات رخ داده در استان ذی قار از سوی الکاظمی، گفت: الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح تاکید می کند اقداماتی که به تازگی در مورد استان ذی قار در پیش گرفته شدند، از جمله تعیین استاندار جدید برای آن، تشکیل شورای مشورتی مرتبط به نخست وزیر و آغاز تحقیقی گسترده درباره مسؤولان حوادث اخیر همگی در واقع مقدمه ای برای آغاز طرح بزرگ آبادسازی استان است.

الکاظمی در ادامه از ساکنان استان ذی قار و عشایر آن خواست در برقراری آرامش در این استان مشارکت کنند تا اداره جدید فرصت کافی برای انجام ماموریت های خود در خدمت به ساکنان استان بیابد.

نخست وزیر عراق اضافه کرد: دولت از عبد الغنی الاسدی، استاندار ذی قار و شورای مشورتی برای پیشرفت استان و خدمات دهی به ساکنان آن کاملا حمایت خواهد کرد.

استان ذی قار در پنج روز گذشته شاهد تنش های گسترده ای در پی تظاهرات اعتراضی ساکنان آن برای برکناری استاندار، بهبود شرایط خدماتی، مبارزه با فساد و مسائل بیکاری بود و در این اعتراضات تعدادی از تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی عراق کشته و زخمی شدند.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9105

به "نخست وزیر عراق ساکنان ذی قار را به آرامش دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر عراق ساکنان ذی قار را به آرامش دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید