مهلت جذب اعتبارات تمدید خواهد شد

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: اصناف هر چه سریع تر در سامانه ثبت نام نمایند.

مهلت جذب اعتبارات تمدید خواهد شد

دکتر سید موسی خادمی با اشاره به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بیان نمود: در این جلسه که با حضور استانداران و سایر اعضا تشکیل شد آخرین شرایط بیماری کرونا، راه های مقابله با آن و اقدامات اجرا شده ارائه و در انتها بندهایی به عنوان مصوبات جلسه مطرح شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه بر بازگشایی اصناف و ثبت نام کسبه در سامانه به منظور دریافت کد و پروتکل های بهداشتی که از چند روز پیش مشخص شده، بحث شد و ثبت نام آن دسته از اصناف که تا به امروز پیروز به این مهم نشده اند مورد تأکید نهاده شد.

خادمی توضیح داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، از اول اردیبهشت ماه ممنوعیت تردد بین استانی لغو می گردد، درحالی که پیش تر تردد بین شهرهای استان نیز برقرار شده بود.

وی یکی از مهم ترین مصوبات جلسه امروز را موضوع تمدید مهلت جذب اعتبارات جاری و عمرانی عنوان کرد و یادآور شد: بر اساس قانون، مدت زمان جذب اعتبارات جاری تا انتها فروردین ماه است که با توجه به شرایط کنونی این مهلت تا انتها خردادماه تمدید و مهلت جذب اعتبارات عمرانی نیز که انتها تیرماه است تا انتها شهریورماه اعلام شد.

استاندار لرستان در انتها ضمن تأکید بر دستگاه های اجرایی در مورد اقدام برای جذب اعتبارات در مدت زمان مشخص شده، اضافه نمود: اصنافی که پروتکل های بهداشتی را دریافت و خوب اجرا نمایند و در ارزیابی وزارت بهداشت مورد تأیید قرار گیرند به آنها نشان اعطا و به عنوان اصناف مورد اعتماد به مردم معرفی می شوند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4503

به "مهلت جذب اعتبارات تمدید خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت جذب اعتبارات تمدید خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید