مهلت ثبت نام در آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه صدا و سیما 5 اسفند ماه انتها می یابد خبرنگاران

به گزارش دوست بلاگ، مهلت ثبت نام در سومین دوره آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی در سال 1399 ویژه دانشجویان دوره های روزانه دانشگاه صداوسیما - تهران و قم 5 اسفند ماه 99 خاتمه می یابد.

مهلت ثبت نام در آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه صدا و سیما 5 اسفند ماه انتها می یابد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سومین دوره آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی در سال 1399 ویژه دانشجویان دوره های روزانه دانشگاه صداوسیما - تهران و قم با مشارکت اداره کل آموزش سازمان در تهران و سایر مراکز روز یکشنبه 10 اسفند ماه 99 از ساعت 10 تا 11 در تهران ساختمان دانشگاه صدا و سیما و مراکز صدا و سیما در استان ها برگزار می گردد.

ثبت نام سومین دوره آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی از 26 بهمن ماه 99 شروع شده است و تا روز سه شنبه 5 اسفند ماه 99 ادامه دارد.

دانشجویان ترم آخر، دانش آموختگان در حال تسویه حساب با دانشگاه و همچنین دانش آموختگانی که هنوز جهت مصاحبه کمیته معرفی دانش آموختگان به سازمان دعوت نشدند صرفاٌ در صورتی که در آزمون های قبلی شرکت نکردند، مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.

آزمون زبان و ادبیات فارسی، هر دو ماه یک بار برگزار می گردد و هر دانشجوی دوره روزانه تا قبل از فارغ التحصیلی و مرحله تسویه حساب با گروه معارف اسلامی و دروس عمومی، فقط یک بار مجاز به شرکت در این آزمون است. در صورت عدم شرکت در این آزمون، امتیازی برای بخش زبان و ادبیات فارسی در کارنامه امتیازبندی تعلق نمی گیرد. آزمون بعدی در اردیبهشت سال 1400 برگزار خواهد شد که زمان ثبت نام آن متعاقباً به وسیله سایت دانشگاه صدا و سیما اطلاع رسانی می گردد.

داوطلبان برای ثبت نام باید در زمان مقرر به سایت اداره کل آموزش سازمان (http://iriboffice.ir/tc/)، قسمت آزمون ها مراجعه و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی جهت ورود به سامانه ثبت نام و آزمون زبان و ادبیات فارسی، در آزمون ثبت نام نمایند.

داوطلبانی که در آزمون ثبت نام می نمایند باید در تاریخ و ساعت انتخاب شده در محل آزمون حضور داشته باشند و یا در صورتی که امکان شرکت در آزمون را ندارند تا یک روز قبل از برگزاری آزمون، انصراف خود را ثبت نمایند. غیبت غیرمجاز باعث محرومیت از حضور در آزمون بعدی خواهد شد.

همراه داشتن هر نوع کتاب، جزوه، تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و امثال آن در جلسه آزمون ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف محسوب می گردد و برابر مقررات عمل خواهد شد. این آزمون ها بدون پرداخت هزینه و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد. همه سؤالات، چهارگزینه ای است و به پاسخ های اشتباه، نمره منفی تعلق نمی گیرد. تعداد سؤالات آزمون 50 سؤال است و حداکثر مدت پاسخگویی به سؤالات 55 دقیقه خواهد بود.

منابع پیشنهادی برای آزمون

1-ویراست سوم جزوه ویرایش رسانه ای (این جزوه در سایت اداره کل آموزش سازمان قابل دریافت است). 2- اولین مجموعه واژگان لاتین به همراه معادل فارسی (این جزوه در سایت اداره کل آموزش سازمان قابل دریافت است).

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9160

به "مهلت ثبت نام در آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه صدا و سیما 5 اسفند ماه انتها می یابد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در آزمون الکترونیکی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه صدا و سیما 5 اسفند ماه انتها می یابد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید