مهدی: قطعاً لیگ بیستم از روز آدینه شروع می گردد

به گزارش دوست بلاگ، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از روز آدینه (16 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

مهدی: قطعاً لیگ بیستم از روز آدینه شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگوی تلفنی با برنامه یه روز تازه گفت: به طور قطع لیگ بیستم از روز آدینه 16 آبان آغاز خواهد شد و تمامی تیم ها برای آغاز این رقابت ها آمادگی کاملی دارند.

مهدی درباره آغاز لیگ بیستم گفت: طبق برنامه ریزی قبلی رقابت های لیگ بیستم تمامی ورزشکاران و تیم ها آمادگی لازم را دارند. شرایط را در استادیوم ها برای تیم ها فراهم نموده ایم. امروز یک وبینار آموزشی با مسئولان برگزاری مسابقات برای انجام بهتر پروتکل ها برگزار خواهیم کرد. امیدواریم که بتوانیم مثل سال گذشته، مسابقات را به خوبی برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه ناظر داوری پس از بازی باید با داور مسابقه جلسه برگزار کند و داور مسابقه ممکن است به بلیت پرواز نرسد، شرح داد: به طور کلی بحث مدیریت برنامه داورها از جمله ایاب و ذهاب، پرواز و رفت و آمدها و برنامه ریزی برای دریافت بلیت بر عهده دپارتمان داوری است و سازمان لیگ هیچ دخل و تصرفی در این زمینه ندارد، اما در برخی از شهرستان ها حتی اگر بلیت آخرین پرواز آن روز برای داوران گرفته گردد، رسیدن به پرواز سخت است. اگر ممکن باشد که در این زمینه شرایط بهتری ایجاد کرد، مسئولان دپارتمان داوری می توانند اقداماتی صورت دهند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: 95 درصد داوران برای قضاوت بازی های لیگ برتر، روز قبل از مسابقه به شهر محل بازی می رسند و حداقل زمان ممکن برای حضور پیش از بازی را دارند. اینکه گفته می گردد داوران در روز بازی، به شهر محل ملاقات می رسند، اطلاعات ناکافی و غلطی است. این مسئله ممکن است برای لیگ های آماتور باشد که از داوران شهرهای اطراف انتخاب می گردد.

مهدی در خصوص بحث مجوز حرفه ای تیم ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در رابطه با لیگ مجوز ملی داریم که از اوایل بهمن ماه سال جاری رسماً کلید می خورد و در رابطه با لیگ تصمیم گیری می گردد. مجوزهای ملی که تا به امروز صادر شده بدون دخل و تصرف در لیگ داخلی بوده و صرفاً به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست.

وی ادامه داد: تا شب گذشته نیز مدارک تیم ها مورد ارزیابی و رسیدگی نهاده شد. نقاط ضعف تیم ها برای آخرین بار به آنها اطلاع داده شد. فرصت تیم ها تمام شده است و اکنون زمان رسیدگی و اصلاح مدارک است. احیاناً اگر از لحاظ شکلی و مدارکی مسئله ای داشته باشند، به آنها یاری می کنیم تا اشکالات خود را اصلاح نمایند و نهایتاً گزارش ما تقدیم کمیته بعدی می گردد تا تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7541

به "مهدی: قطعاً لیگ بیستم از روز آدینه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: قطعاً لیگ بیستم از روز آدینه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید