ممنوعیت آواز خواندن، شعار دادن و تکان دادن پرچم برای طرفداران تیم اینسیتا از بیم ویروس کرونا

به گزارش دوست بلاگ، مسئولان تیم ژاپنی که آندرس اینیستا در آن توپ می زند، برای کمتر شدن احتمال انتقال ویروس کرونا میان طرفداران شان، آنها را از انجام یکسری کارها منع نموده اند.

ممنوعیت آواز خواندن، شعار دادن و تکان دادن پرچم برای طرفداران تیم اینسیتا از بیم ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه ESPN، افزایش هشدار ها و نگرانی ها درباره بالا رفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا منجر به لغو بسیاری از مسابقات ورزشی در سراسر جهان یا برگزاری آنها بدون حضور تماشاگران شده است. در ژاپن و باشگاه ویسل کوبه که آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا در آن توپ می زند، اما مسئولان باشگاه حاضر نشده اند قید درآمدهای حاصل از فروش بلیت به تماشاگران را بزنند و به شیوه خودشان سعی در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا میان تماشاگران را داشته اند.

این باشگاه به طرفدارانش گفته است که در بازی خانگی مقابل یوکوهاما اف سی که اولین بازی شان در فصل جدید جی لیگ است، حق ندارند، آواز بخوانند، شعار بدهند یا پرچم های شان را تکان دهند.

در بیانیه ای که این باشگاه در صفحه اول سایت اینترنتی خود قرار داده است، از طرفدارانی که دارای علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا هستند خواسته شده است که تا بهبودی کامل در منازل خود باقی بمانند و آنهایی هم که مسئله ای برای استفاده از ماسک ندارند، حتی الامکان با ماسک به ورزشگاه بروند، در بدو ورود به ورزشگاه دست های خود را بشویند و هنگام سرفه یا عطسه صورت خود را بپوشانند.

تنها شیوه حمایت از تیم که مسئولان باشگاه به طرفداران اجازه انجامش را داده اند، دست زدن است. در همین حال مسئولان جی لیگ اعلام نموده اند که در صورت لزوم آماده برای پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا آماده اند که زمان بازی های این لیگ را تغییر دهند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3516

به "ممنوعیت آواز خواندن، شعار دادن و تکان دادن پرچم برای طرفداران تیم اینسیتا از بیم ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت آواز خواندن، شعار دادن و تکان دادن پرچم برای طرفداران تیم اینسیتا از بیم ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید