مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد، رقابت 35 تیم در 8 گروه

به گزارش دوست بلاگ، فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور به میزبانی تیم دماوند آمل شروع شد.

مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد، رقابت 35 تیم در 8 گروه

به گزارش خبرنگاران مازندران؛ ندا محیط مدیرتیم دماوند آمل میزبان این رقابت ها گفت که مرحله رفت این رقابت ها تا روز 25 فروردین ادامه دارد و پس از آن با اعلام فدراسیون فوتبال، بازی های مرحله برگشت به میزبانی یکی از تیم های گروه برگزار خواهد شد.

ندا محیط اضافه کرد: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان به احتمال زیاد بازی های مرحله برگشت از اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی، شرایط تیم دماوند آمل را با توجه به حضور بازیکنان و کادر فنی باتجربه مطلوب ارزیابی وتاکید کرد، با توجه به شرایط کرونایی استان، مسابقات در شرایط ویژه وبا رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و ضدعفونی سالن مسابقه پس از هر بازی انجام می شود.

رقابت 35 تیم در 8 گروه

ناظر فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان گفت، که مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور با حضور 35 تیم در 8 گروه به طور همزمان درحال برگزاری است.

شکوه مهینی اضافه کرد: مسابقات امسال ازنظر تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر از دوره های گذشته بوده و ازنظر کیفی هم با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور که از یکسال گذشته وجود داشته، تمرینات برخی تیم ها با وقفه همراه بوده است.

وی ادامه داد، با این حال تیم های شرکت کننده لیگ امسال، با انگیزه های زیادی وارد مسابقات شدند واین نشان می دهد که تیم ها برنامه های خاصی دارند.

دو تیم لیگ برتری می شوند

مهینی اضافه کرد، بازی های امسال در دو مرحله رفت وبرگشت برگزار می شود وتیم های اول هر گروه مستقیم به مرحله نهایی صعود و پس از آن مشخص خواهد شد که با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، مسابقات حذفی ویا دوره ای برگزار شود.

وی یادآورشد، درنهایت دو تیم برتر جواز صعود به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد.

در بازی های برگزار شده تیم ویستا توربین تهران با نتیجه 5 بر 2 تیم آنتی پمپ ترکان کیا تبریز را شکست داد و تیم پارسه کرمان نیز با همین نتیجه از سد تیم ستارگان ورامین گذشت.

همچنین تیم دماوند آمل میزبان مسابقات با مربیگری فاطمه جانعلی پور در نخستین دیدار خود با نتیجه پرگل 9 برصفر تیم ستارگان وارمین را شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.

مازندران دررقابت های امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشوربا 5 تیم استقلال ساری، سون نوشهر، صدرا نکا، دماوند آمل و کیا چالوس، بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده دراین رقابتها داشت.

تیم استقلال ساری در گروه دوم به مصاف تیم های هیأت فوتبال قزوین، شارونا آبادان، و فیزیوتراپی یما، میزبان رقابت ها رفته است

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9675

به "مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد، رقابت 35 تیم در 8 گروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد، رقابت 35 تیم در 8 گروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید