مردم همچنان همراه و حامی مدافعان سلامت باشند

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/یزد فرماندار ابرکوه گفت: در طول ایام مبارزه با کرونا و حمایت از آسیب دیدگان این ویروس، مردم ابرکوه با حمایت های خود حماسه ای آفریدند که نشان از جریان داشتن سرمایه اجتماعی در این شهرستان داشت.

مردم همچنان همراه و حامی مدافعان سلامت باشند

محمد کاظمی نسب عصر دیروز 22 اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از فرایند توزیع ماسک های تهیه شده توسط مؤسسات مردم نهاد در شهرک مهر شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: مردم ابرکوه از حیث ورود در عرصه کمک به مقابله با ویروس کرونا و تهیه تجهیزات و ملزومات بهداشتی، کاری در حد حماسه انجام دادند.

وی شرح داد: در طول ایام درگیری با کرونا بیش از 700 میلیارد ریال کمک های مردمی برای تهیه ملزومات بهداشتی و توزیع در بین اقشار آسیب پذیر و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی و بالغ بر 5 میلیارد ریال نیز در شهرهای ابرکوه، مهردشت، روستاهای بخش مرکزی و بهمن در قالب طرح مواسات و همدلی به صورت نقدی و غیر نقدی، جمع آوری و در این موراد اقدام شد.

کاظمی نسب حضور پررنگ مردم در عرصه مقابله با کرونا را نشان از جریان داشتن سرمایه و مشارکت اجتماعی، همدلی و همکمک در شهرستان دانست و افزود: کشور ایران همچنان میزبان ناخواسته ویروس کرونا است و متأسفانه این ویروس بنا دارد تلفات دیگری گرفته و هزینه های سنگینی را بر این مردم تحمیل کند.

وی گفت: امید است مردم همچنان با حمایت های خود همچون گذشته همراه و حامی مدافعان سلامت باشند و بتوانند خسارت های ناشی از کووید 19 را به حداقل رسانده و از شیوع آن نیز جلوگیری کنند.

مؤسسات مردم نهاد آوای درون زندگی کویر، ایستگاه همدلی و موسسه روانشناسی ایستگاه زندگی ابرکوه با همکاری گروه کمکگران خدمت و با فعالیت 67 بانوی خیاط در شش کارگاه در سراسر شهرستان، تعداد 30 هزار ماسک و 500 عدد گان مورد تأیید شبکه بهداشت و درمان را تولید و در بین گروه های مختلف توزیع کردند.

اقدام مشترک این سه موسسه از سوم اسفندماه آغاز و تا به امروز با صرف هزینه ای بالغ بر 402 میلیون ریال توانسته اند، در عرصه مقابله با کرونا فعالیت کنند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4998

به "مردم همچنان همراه و حامی مدافعان سلامت باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم همچنان همراه و حامی مدافعان سلامت باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید