قوانین کسب وکارهای نوین مبهم است

به گزارش دوست بلاگ، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی، کسب و کارهای نوین و استارت آپ ها اهمیت زیادی در توسعه و رونق مالی کشور دارند و باید برای گسترش فعالیت های شان، مسائل قانونی و ابهام های موجود در این زمینه رفع گردد.

قوانین کسب وکارهای نوین مبهم است

حسین سلاح ورزی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان ملی کارآفرینی ایران برنامه دارد در هفته جهانی کارآفرینی که از 27 آبان ماه شروع شده و تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت، مسائل مربوط به کارآفرینی در اقتصاد ایران را آنالیز نموده و راهکارهای پیشنهادی را به مسئولان ارائه کند.

به گفته وی، با توجه به نامگذاری سال جاری به سال رونق فراوری و اهمیتی که توسعه فعالیت های فراوریی در دوران تحریم دارد، حل مسائل مربوط به کارآفرینی کلید توسعه و شکوفایی فعالان کسب و کار خواهد بود.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان این که قوانین مربوط به کسب و کارهای نوین مبهم هستند، اظهار کرد: کوشش ما این است که در ابتدا مجموعه قوانین این بخش را مورد بازنگری قرار دهیم؛ البته این موضوع از چند ماه قبل کلید خورده و در دست آنالیز قرار گرفته است.

سلاح ورزی ادامه داد: امروز در کشور قوانین متعدد در حوزه کسب و کار وجود دارد که در صورت بازبینی آنها و رفع کردن بعضی ابهام ها می توان شرایط را برای توسعه فعالیت کارآفرینان فراهم کرد.

وی با بیان این که ارتباط گیری میان کسب وکارهای نوین و اقتصاد سنتی ایران یکی دیگر از اولویت های اتاق بازرگانی است، توضیح داد: در صورتی که این ارتباط برقرار گردد با استفاده از توان بخش خصوصی قدیمی و دانش سرمایه گذاران جدید می توان در اقتصاد ایران به دستاوردهای قابل توجهی رسید.

به گفته نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، در جریان جلساتی که بخش خصوصی و مدیران دولتی دارند، کوشش می گردد راهکارهای مدنظر این بخش به گوش مسئولان برسد و آنها از این نظرها استفاده نموده و تغییراتی را در راستا بهبود شرایط کسب و کار ایجاد نمایند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1238

به "قوانین کسب وکارهای نوین مبهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین کسب وکارهای نوین مبهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید