فالح الفیاض: گروه های وحشی شکست خورده سودای سیطره بر شهر های عراق را دارند ، برای پاسخ به هر تجاوزی آماده ایم

به گزارش دوست بلاگ، رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق حمله بامداد امروز گروه تروریستی داعش به نیرو های امنیتی و الحشد الشعبی در استان صلاح الدین را تلاشی ناامیدانه برای سیطره دوباره بر شهر ها دانست و از همبستگی و همدردی مردم تشکر کرد.

فالح الفیاض: گروه های وحشی شکست خورده سودای سیطره بر شهر های عراق را دارند ، برای پاسخ به هر تجاوزی آماده ایم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از رسانه های عراقی، فالح الفیاض رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای گفت: فرزندان الحشد الشعبی دیروز و ساعات اولیه صبح امروز با دلاوری و همت عالی با حمله ای تروریستی مقابله کردند که هدف از آن بازگشت به گذشته و تلاش برای اثبات حضور و تاثیر روانی بود، اما این حمله به شکست انجامید.

وی اضافه نمود: درحالی که دگر بار به شهادت شماری از شهیدان دلاور خود که پیوسته از خاک مقدس عراق پاسداری و دفاع کردند، افتخار می کنیم، از اعضای الحشد الشعبی و نیرو های امنیتی می خواهیم که جانب احتیاط و هوشیاری را رعایت کرده و به مقابله با این گروهک های وحشی ادامه دهند که همچنان طعم شکست را با تلخی احساس می کنند و ناامیدانه در تلاش برای بازگشت تروریستی خود برای سیطره بر شهر های گرانبهای ما هستند.

الفیاض گفت: ما همچنین از ملت عراق به خاطر حمایت و همدردی گسترده با نیرو های الحشد الشعبی از دیروز تا این لحظه که در شبکه های اجتماعی و دیگر نهاد های رسانه های تجلی یافت، تشکر می کنیم و این امر بیانگر آن است که الحشد در ضمیر و وجدان امت همچنان جای دارد؛ با وجود همه تلاش های ناکامی که الحشد الشعبی از زمان تاسیس خود تا به امروز برای ضربه زدن به الحشد با آن روبرو بوده است.

این بیانیه در سرانجام تاکید کرد: ما با ملت سربلند و مرجعیت حکیم و رهبری محترم خود پیمان می بندیم که در جهت تامین سلامت عراق عزیز خود و ایستادن در برابر هرگونه حمله ای علیه خاک و ملت و وحدت و حاکمیت خود گام برداریم و خداوند شهیدان پاک ما را رحمت و به مجروحان ما شفای عاجل عنایت کند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4881

به "فالح الفیاض: گروه های وحشی شکست خورده سودای سیطره بر شهر های عراق را دارند ، برای پاسخ به هر تجاوزی آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فالح الفیاض: گروه های وحشی شکست خورده سودای سیطره بر شهر های عراق را دارند ، برای پاسخ به هر تجاوزی آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید