فاز سوم ثبت نام مسکن ملی ، شروع نام نویسی در 5 استان و 60 شهر

به گزارش دوست بلاگ، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن وارد فاز سوم خود شد و در این مرحله قرار است پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه نام نویسی متقاضیان را بر اساس شرایط اعلام شده انجام دهند.

فاز سوم ثبت نام مسکن ملی ، شروع نام نویسی در 5 استان و 60 شهر

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که در آن 400 هزار واحد مسکونی طی سال جاری و سال آینده احداث می گردد. از این 400 هزار واحد مسکونی، 100 هزار واحد در بافت فرسوده شهر ها و توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران، 100 هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهر های زیر 100 هزار نفر و 200 هزار واحد در شهر های جدید و توسط شرکت عمران شهر های جدید احداث خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون ثبت نام مسکن ملی در بعضی استان ها شروع شده و در فاز سوم قرار است در 5 استان و 60 شهر این نام نویسی از امروز انجام گردد.

ثبت نام در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از امروز 16 آذرماه تا 19 آذرماه به طول می انجامد و قرار است ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در 60 شهر انجام گردد.

بنا بر این گزارش، ثبت نام در استان همدان برای 10 شهرستانِ همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، جورقان، کبودرآهنگ، گیان و سرکان انجام می گردد. در استان یزد نیز در 18 شهرستان استان از جمله یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، احمدآباد، ابرکوه، تفت، نیر، شاهدیه، زارچ، ندوشن، مهردشت، خضرآباد، اشکذر، هرات، مروست و بهاباد، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن شروع شده است.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری نیز در 15 شهرستان استان که شاملِ شهرکرد، بروجن، فرخ شهر، فارسان، لردگان، نقنه، بلداجی، هفشجان، کیان، سورشجان، باباحیدر، جونقان، اردل، سامان و بن شروع شده است. همچنین، در استان خوزستان نیز شهرستان های اهواز، ایذه، دزفول، بندرماهشهر، اندیمشک، بهبهان، شوشتر، شوش، سوسنگرد، حمزه، سالند، شهرامام، میانرود، شرافت، شاوور و آغاجاری جزو 15 شهر خوزستان در برنامه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار دارند که ثبت نام آن ها شروع شده است.

در استان کرمانشاه نیز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، سنقر، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، تازه آباد، پاوه و روانسر شروع شده است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2284

به "فاز سوم ثبت نام مسکن ملی ، شروع نام نویسی در 5 استان و 60 شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز سوم ثبت نام مسکن ملی ، شروع نام نویسی در 5 استان و 60 شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید