طرح زنیت برای تمدید بلندمدت قرارداد سرگئی سماک

به گزارش دوست بلاگ، باشگاه فوتبال زنیت روسیه قرارداد بلندمدتی را به سرمربی جوانش پیشنهاد داد.

طرح زنیت برای تمدید بلندمدت قرارداد سرگئی سماک

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت اسپورت روسیه اطلاع داد: مدیران باشگاه زنیت سن پترزبورگ پیشنهاد جدید قرارداد همکاری خود را با سرگئی سماک ارائه دادند و منتظر پاسخ نهایی وی هستند.

بر اساس این گزارش، الکساندر مدودف، مدیرعامل باشگاه زنیت اعلام نمود: ما به سرگئی سماک طرح همکاری بلندمدتی ارائه دادیم و قرارداد جدید این سرمربی فقط برای یک فصل نخواهد بود. البته تا سرانجام فصل جاری لیگ برتر روسیه هنوز زمان داریم و پس از آن بحث قرارداد سرگئی سماک را نهایی خواهیم کرد. طرفداران زنیت نباید نگرانی در این رابطه داشته باشند.

سرگئی سماک، سرمربی زنیت نیز درباره پیشنهاد جدید گفت: بعضی مسائل در قرارداد جدیدم با زنیت وجود دارند که باید روشن شوند. البته هیچ مشکل غیرقابل حلی وجود ندارد و در حال مذاکره هستیم.

سرمربی 44 ساله زنیت سن پترزبورگ پس از جدایی روبرتو مانچینی و حضور این سرمربی مشهور در تیم ملی فوتبال ایتالیا در این تیم شروع به کار کرد. سماک در نخستین فصل حضورش در زنیت توانست جام قهرمانی لیگ برتر روسیه را به دست آورد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5078

به "طرح زنیت برای تمدید بلندمدت قرارداد سرگئی سماک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح زنیت برای تمدید بلندمدت قرارداد سرگئی سماک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید