صادرات 2، 5میلیون دلاری صادرات صنایع دستی از سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال

به گزارش دوست بلاگ، جلسه برطرف موانع و مسائل پیش روی فروش صنایع دستی سیستان و بلوچستان در سالن جلسات موزه منطقه ای جنوب شرق کشور برگزار گردید.

صادرات 2، 5میلیون دلاری صادرات صنایع دستی از سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی مدیرکل این استان در این جلسه اظهار کرد: مسائل فروش محصولات صنایع دستی صنعتگران باید حل گردد و نباید اجازه دهیم تا عده ای صنایع دستی استان را با قیمت اندک خریداری نمایند و در جاهای دیگر به قیمت گزاف به فروش برسانند.

او افزود: در شش ماهه اول سال جاری 2 میلیون و 500هزار دلار صنایع دستی از سیستان و بلوچستان صادر شده است.

جلالزایی ادامه داد: ایجاد نمایشگاه های مختلف در تهران و حضور صنعتگران در این نمایشگاه ها موجب می گردد تا محصولات صنایع دستی به صورت مستقیم توسط صنعتگران به فروش برسد و دست دلالان تا حدودی کوتاه گردد.

او گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی که قرار است اواخر سال جاری در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردد، با محتوای بیشتری به صورت مشترک با نمایشگاه ایل آفرید برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه قرار است نمایشگاه سراسری صنایع دستی سال جاری در محل جدید نمایشگاه های بین المللی برگزار گردد، پیش بینی می گردد این نمایشگاه با شکوه بیشتری برگزار گردد و فروش بیشتر محصولات صنایع دستی را به دنبال داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2145

به "صادرات 2، 5میلیون دلاری صادرات صنایع دستی از سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات 2، 5میلیون دلاری صادرات صنایع دستی از سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید