شیائومی می 10 پرو احتمالا از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می نماید

به گزارش دوست بلاگ، شرکت شیائومی از چند ماه قبل ارائه جدیدترین نسخه رابط کاربری خود موسوم به MIUI 11 را شروع نموده است. حالا متخصصان سایت XDA با آنالیز این رابط کاربری شواهد قابل توجهی را در خصوص گوشی شیائومی می 10 پرو پیدا نموده اند. بر اساس این کدهای پیدا شده، ظاهرا این گوشی از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می نماید و در همین زمینه مدتی قبل هم سندی منتشر شده است.

شیائومی می 10 پرو احتمالا از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می نماید

البته عکس های واقعی منتسب به این گوشی هم منتشر شده که در این عکس ها، بر روی شارژر مربوطه عدد 65 وات دیده می گردد. به غیر از مدل پرو، باید به مدل معمولی می 10 هم اشاره کنیم که ظاهرا از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می نماید. گفته می گردد هر دو گوشی از شارژ سریع بی سیم هم بهره می برند ولی در کدهای MIUI 11 مدرکی برای اثبات این ادعا پیدا نشده است.

بر اساس اعلام رسمی شیائومی، گوشی های شیائومی می 10 با تراشه قدرتمند و تازه نفس اسنپ دراگون 865 روانه بازار خواهند شد. طبق شایعات مطرح شده، ظاهرا نمایشگر آن ها مبتنی بر رفرش ریت 90 هرتز است و دوربین اصلی آن ها هم از سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می برد. روی هم رفته باید انتظار تعبیه 4 دوربین اصلی را داشته باشیم. همچنین گفته می گردد ظرفیت باتری هر دو گوشی 4500 میلی آمپر ساعت است. بر اساس اعلام شرکت شیائومی، در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) این دو گوشی رسما معرفی خواهند شد.

منبع: GSM Arena

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3061

به "شیائومی می 10 پرو احتمالا از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 10 پرو احتمالا از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید