شرایط ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد

به گزارش دوست بلاگ، دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شرایط ثبت نام دانشجویان ورودی جدید را اعلام کردند.

شرایط ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای همه دانشجومعلمان پذیرفته شده در آزمون سراسری سال 1399 کارشناسی پیوسته این دانشگاه گفت: زمان ثبت نام و پذیرش غیر حضوری از تاریخ 17 تا 22 آبان ماه 1399 خواهد بود.

از پذیرفته شدگان دعوت می گردد با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم، در زمان های مقرر اقدامات مربوط به پذیرش غیر حضوری را به وسیله مرورگر Internet Explorer و Chrome به نشانی education.cfu.ac.ir در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام دهند.

پذیرفته شدگان برای آگاهی از زمان پذیرش حضوری به اطلاعیه های مندرج در سامانه پردیس های محل قبولی خود مراجعه نمایند.

به گزارش تسنیم، دانشگاه شهید رجایی نیز در مورد شرایط نظام وظیفه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی بهمن 99 گفت: آغاز ترم پذیرفته شدگان کارشناسی نیسمال دوم بهمن ماه است، دانشجویانی که دارای برگ اعزام بدون غیبت هستند چنانچه تاریخ اعزام آن ها قبل از آغاز ترم است باید به پلیس + 10 شهر محل سکونت خود مراجعه نموده و درخواست کتبی جهت تمدید مهلت اعزام تا 20 بهمن 99 نموده و 48 ساعت بعد به همراه کپی برگه انتخاب رشته سازمان سنجش و پرینت قبولی، به اداره وظیفه عمومی ناجا شهر خود مراجعه و موافقت ناجا با درخواست خود را کسب نمایند.

در صورت عدم موافقت سازمان وظیفه عمومی به خدمت اعزام و هنگام ثبت نام از خدمت ترخیص خواهند شد. در صورت غیبت، سازمان وظیفه عمومی ناجا با ادامه تحصیل مشمول مخالفت نموده و قبولی پذیرفته شدگان دبیری لغو می گردد.

ضمن عرض تبریک به مناسبت ورود پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی بهمن 99 به دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی، به اطلاع می رساند با توجه به اینکه آغاز نیمسال تحصیلی دانشجویان متعهد دبیری از بهمن 99 است. فرآیند پذیرش و ثبت نام این افراد از اواسط دی ماه 99 انجام خواهد شد.

ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شما، خواهشمند است از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به دانشگاه جداً خودداری نموده و منتظر اطلاعیه های بعدی دانشگاه باشید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7696

به "شرایط ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید