سکوت و از دسترس خارج بودن سیاست مدیران استقلال

به گزارش دوست بلاگ، مدیران باشگاه استقلال برای جوابگو نبودن به مسائل اخیر از دسترس خارج شده اند.

سکوت و از دسترس خارج بودن سیاست مدیران استقلال

به گزارش ، مدیران باشگاه استقلال از روز شنبه این هفته برای همکاری دوباره با آندره استراماچونی راهی قطر شدند تا بدین ترتیب بتوانند مذاکراتی را با وکیل مرد ایتالیایی داشته باشند تا پس از توافق روی بند های پیشنهادی با او قرارداد جدیدی را منعقد نمایند.

البته هدف اصلی مدیران باشگاه استقلال بر این بوده تا بتواند در این مذاکره نهایی با برگ برنده به ایران باز گردند و هر طور شده استراماچونی را مجاب به حضور روی نیمکت آبی ها نمایند، اما آنچه که شواهد نشان می دهد با گذشت 3 روز از مذاکره گویا مدیران استقلال از دسترس خارج شده اند تا مذاکرات در فضایی کاملا مخفی پیش برود.

با این وجود استقلال در حالی باید این روز ها با شروع تمرینات آماده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گردد که همچنان شرایط سرمربی این تیم تعیین نیست. البته بعید نیست استقلالی ها حداقل تا آخر امشب خبری از مذاکرات موفقیت آمیز خود را منتشر نمایند.

به هر ترتیب آبی پوشان پایتخت لیست آسیایی خود را بدون تایید نهایی سرمربی به فدراسیون فوتبال ارسال کردند چرا که فردا آخرین مهلت این امر محسوب می گردد و از طرفی هم ساختمان باشگاه استقلال پس از حضور طرفداران مقابل در این باشگاه چند روزی هست که رنگ اعضای هیئت مدیره را به خود ندیده و بیشتر جلسات این نفرات در بیرون باشگاه برگزار می گردد.

به هر ترتیب پس از انتخاب سرمربی استقلال، (استراماچونی یا هر گزینه داخلی دیگر) به زودی تغییراتی در بدنه هیئت مدیره باشگاه استقلال ایجاد می گردد. قرار است پس از جدایی میر شاد ماجدی، امیر حسین فتحی و کامران منزوی هم با تایید وزارت ورزش و جوانان از استقلال کنار بروند تا جای خود را به افراد جدید بدهند. محتمل است خلیل زاده سرپرست فعلی باشگاه به همراه علی فتح الله زاده شاکله اصلی هیئت مدیره را تشکیل بدهند تا حداقل 3 عضو جدید دیگر به این افراد ملحق شوند.

باشگاه استقلال حدود یک ماهی می گردد که نیمکت تیمش رنگ سرمربی را به خود ندیده و به طور حتم این باشگاه در نیم فصل زمستانی در ترکیب بازیکنان و هیئت مدیره دستخوش تغییراتی می گردد. البته اگر استراماچونی در این تیم ماندگار گردد استقلالی ها دیگر به دنبال سرمربی جدیدی نخواهند رفت، مگر اینکه مذاکرات این بار هم در قطر به بن بست بخورد که در آن صورت باشگاه استقلال بسیار متضرر می گردد.

با این وجود مدیران استقلال برای مذاکره با مرد ایتالیایی همچنان امیدوار و طرفداران این تیم هم منتظر خبر خوش توافق نهایی با این مربی از سوی مدیران باشگاه هستند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2792

به "سکوت و از دسترس خارج بودن سیاست مدیران استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت و از دسترس خارج بودن سیاست مدیران استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید