سود سهامداران عدالت به چه کسانی پرداخت می گردد؟

به گزارش دوست بلاگ، مدیرعامل شرکت سپره گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: در صورت انجام اقدامات لازم از سوی شرکت های مربوطه، سود سهامداران سهام عدالت تا انتها سال پرداخت می گردد.

سود سهامداران عدالت به چه کسانی پرداخت می گردد؟

حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپره گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه درباره زمان واریز سود سال 98 سهام عدالت، گفت: امکان واریز سود سهام عدالت افرادی که روش سرمایه گذاری غیرمستقیم را انتخاب نموده اند، از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی وجود دارد.

وی اعلام کرد: هر کدام از 36 شرکت سرمایه گذاری استانی و ناشران بورسی که برای واریز سود مشمولان سهام عدالت، شرکت سپرده گذاری مرکزی را انتخاب نموده باشند، این سود بر اساس شماره حساب اعلام شده در سجام واریز خواهد شد.

فهیمی گفت: اگر چنانچه مشمول سهام عدالت بخواهد سود خود را به صورت متمرکز دریافت کند و خود به دنبال سود شرکت ها نرود، تنها راه این اقدام، ثبت نام در سامانه سجام است تا از این طریق قادر باشیم، سود سهامداران را پرداخت کنیم.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سود سهام عدالت تا انتها امسال به حساب سهامداران پرداخت می گردد یا خیر؟ گفت: این موضوع بستگی به فعالیت شرکت ها دارد، هر کدام از شرکت های سهام عدالت که برای پرداخت سود، شرکت سپرده گذاری را انتخاب نمایند و اقدامات لازم را برای این فعالیت انجام دهند، سود سهامداران را تا انتها سال پرداخت می کنیم.

فهیمی اعلام کرد: اکنون بالغ بر 120 شرکت حاضر در بورس، سود خود را به وسیله شرکت سپرده گذاری برای سهامداران واریز نموده اند و امسال بالغ بر 27 میلیون نفر به وسیله سامانه جامع توزیع سود، سود سالانه را دریافت نموده اند.

وی گفت: مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده بودند، باید هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سجام اقدام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9125

به "سود سهامداران عدالت به چه کسانی پرداخت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهامداران عدالت به چه کسانی پرداخت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید