سعودی مدعی شد: حمله یمنی ها به عربستان با موشک بالستیک

به گزارش دوست بلاگ، ایرنا نوشت: ائتلاف سعودی آدینه شب ضمن تایید حمله انصارالله مدعی شد یک هدف هوایی را در آسمان کشورش منهدم نموده است.

سعودی مدعی شد: حمله یمنی ها به عربستان با موشک بالستیک

به گزارش شبکه خبری الجزیره قطر، ائتلاف سعودی در بیانیه ای مدعی شد: سامانه دفاع هوایی عربستان این هدف خصمانه که به وسیله نیروهای حوثی(انصارالله) شلیک شد، رهگیری و منهدم نموده است.

هرچند منابع سعودی به نوع این حمله اشاره ای ننموده اند. اما بعضی منابع محلی گزارش داده اند که این هدف، یک موشک بالستیک بوده و بر فراز آسمان شهر جیزان در جنوب غرب این کشور منهدم شده است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیش از این بارها اعلام نموده است، حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن به متجاوزان تا زمانی که حملات آنها به یمن متوقف نشود، ادامه خواهد داشت.

چندی پیش هم نیروهای یمنی با استفاده از 6 پهپاد تاسیسات نفتی آرامکو در ریاض مرکز عربستان سعودی را هدف حمله قرار داده بودند.

این حملات پس از هفتمین سالگرد حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن صورت می گیرد. دولت ریاض به همراه امارات و با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی ششم فروردین ماه 94 حملات همه جانبه ای به یمن برای جلوگیری از به قدرت رسیدن جنبش انصارالله انجام داد که تا به امروز هیچ دستاوردی جز تحمیل هزینه های سرسام آور جنگ و تلفات نیروها در پی نداشته است.

310 310

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10569

به "سعودی مدعی شد: حمله یمنی ها به عربستان با موشک بالستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعودی مدعی شد: حمله یمنی ها به عربستان با موشک بالستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید