سرنوشت صعود در دست ما نیست ؛دعاکنیم عراق بحرین را نبرد!

به گزارش دوست بلاگ، با باخت به عراق، صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر و حتی صعود به مرحله نهایی جام ملت های آسیا برای ایران به شدت سخت شد.

سرنوشت صعود در دست ما نیست ؛دعاکنیم عراق بحرین را نبرد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرور جدول گروه ایران فقط بخشی از این نگرانی را منعکس می کند اما شاید شرایط ایران از چیزی که در جدول می بینیم هم بدتر است. در حال حاضر عراق با 10 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته است. اگر این تیم بازی سه شنبه آینده خود مقابل بحرین را هم با پیروزی پشت سر بگذارد 13 امتیازی خواهد شد.

در این صورت این تیم با دو پیروزی قابل پیش بینی دیگر مقابل هنگ کنگ و کامبوج به امتیاز 19 خواهد رسید و اگر این اتفاق بیفتد، ایران حتی با پیروزی در هر 4 دیدار دور برگشت خود 18 امتیازی خواهد شد و شانس صعود به عنوان صدرنشین گروه را از دست خواهد داد. واقعیت این است که در حال حاضر سرنوشت صعود از دستان ما خارج شده است و اگر می خواهیم شانسی برای صعود به عنوان صدرنشین داشته باشیم، باید دعا کنیم عراق در باز مقابل بحرین پیروز نشود تا امیدهای ایران فعلا زنده بماند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1519

به "سرنوشت صعود در دست ما نیست ؛دعاکنیم عراق بحرین را نبرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت صعود در دست ما نیست ؛دعاکنیم عراق بحرین را نبرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید