رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم

به گزارش دوست بلاگ، عضو تیم ملی ریکرو کشورمان گفت: با آمادگی کامل به تایلند خواهیم رفت و می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را بگیریم.

رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم

ساسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گفت: شرایط تمرین بسیار خوب است و اردوی خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم و با برنامه مربیان رو به پیشرفت هستیم. امیدوارم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشیم و حق ایران در این رقابت ها را بگیریم و دست پر و مدال های خوشرنگ به کشور برگردیم.

وی در خصوص شانس کمانداران ایران برای کسب سهمیه المپیک در این رقابت ها اعلام کرد: امیدوارم در بخش خانم ها یک سهمیه و در آقایان هم یک سهمیه ای که توزیع می شود را بگیریم. بچه ها در آمادگی کامل هستند و با کمک کادر فنی، مدیر تیم و حمایت فدراسیون می توانیم سهمیه بگیریم.

کماندار کشورمان تاکید کرد: آسیای شرقی تیراندازان خوب و صاحب سبکی دارد اما ما هم در اوج آمادگی هستیم و می خواهیم با بهترین نتیجه برگردیم.

وی به مسابقات جهانی ترکیه اشاره کرد و گفت: در ترکیه به دنبال سهمیه تیمی هستیم و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و تمرینات بعدی که کادر فنی در نظر می گیرد مطمئنا در اوج آمادگی به ترکیه می رویم. ما می خواهیم ایران با اقتدار به المپیک اعزام شود و تلاش می کنیم برای نخستین بار سهمیه تیمی را کسب کنیم. فقط از مردم خوب کشور می خواهم که دعای خیرشان را بدرقه راه ما کنند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1728

به "رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوی: می خواهیم حق تیراندازی با کمان ایران را در آسیا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید