ملاقات وزیر دفاع فرانسه و رئیس جمهور مصر

به گزارش دوست بلاگ، رئیس جمهور مصر امروز (دوشنبه) با وزیر دفاع فرانسه در قاهره ملاقات کرد.

ملاقات وزیر دفاع فرانسه و رئیس جمهور مصر

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه ایجپت تودی، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در جریان ملاقات با فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه بر عمق روابط قاهره - پاریس و همکاری نزدیک میان این دو کشور در سطح نظامی و امنیتی تاکید نمود.

سیسی همچنین تمایل مصر را برای توسعه همکاری های دوجانبه در دوره پیش رو و افزایش همکاری ها و رایزنی های دوجانبه درخصوص مسائل و چالش های دارای اهتمام مشترک و همچنین راه ها برای رسیدگی به آنها ابراز کرد.

در این ملاقات وزیر دفاع مصر و سفیر فرانسه در قاهره نیز حضور داشتند.

پارلی در جریان این ملاقات بر توجه ویژه فرانسه به تقویت همکاری ها و روابط موجود میان دو کشور در تمامی زمینه ها از جمله زمینه های نظامی و امنیتی به ویژه در سایه کوشش های مصر برای حمایت از امنیت و ثبات در خاورمیانه و آفریقا تاکید نمود.

دو طرف در این ملاقات درباره راه ها برای تقویت همکاری نظامی میان این دو کشور و تحولات در منطقه گفت وگو نموده و بر کوشش های مشترک برای دستیابی به راهکار های سیاسی برای بحران های مختلف موجود در منطقه تاکید نمودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3506

به "ملاقات وزیر دفاع فرانسه و رئیس جمهور مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات وزیر دفاع فرانسه و رئیس جمهور مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید