دوشنبه های استارتاپی کتاب و کودک ادامه دارد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران دوشنبه 24 خردادماه در رویداد دوشنبه های استارتاپی؛ تیم های منتخب برای سرمایه گذاران و شتاب دهنده های حاضر، ایده های خود را ارائه می دهند.

دوشنبه های استارتاپی کتاب و کودک ادامه دارد

به همین منظور پس از اختتامیه؛ کارگزاری نوآفرینان مشغول به آماده سازی شرکت کنندگان این رویداد، برای حضور هرچه بهتر آنان است. لازم به ذکر است، پنج شنبه 20 خردادماه، تیم ها طی پنج ساعت کارگاه آموزشی، نکات تکمیلی را فراگرفته و امروز برای آخرین بار در دو نوبت برای مدرسان خود، آموخته ها را ارائه می دهند .

دکتر علی اصغر سعدآبادی، رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی رویداد کودک، در حاشیه این رویداد به شرکت کنندگان یادآور شد: هدف صندوق و پارک، توانمندسازی هرچه بیشتر شرکت کنندگان و در نهایت استفاده از تسهیلات موجود در زیست بوم کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: آموزش هایی که با برترین استادان در اختیار نوآوران قرار می گیرد، فرصتی است مغتنم که ضروری است تا با تمام وجود از آن بهره گرفته و در جهت بهبود، به کار ببندند.

دبیر علمی رویداد کودک در انتها به این نکته اشاره نمود: شکوفایی و به نتیجه رسیدن اولین کسب و کارهای حوزه علوم انسانی، می تواند آینده ای درخشان را در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رقم بزند.

این رویداد برای حمایت هرچه بیشتر از ایده های منتخب در رویداد کتاب و کودک دانشگاه شهید بهشتی و در جهت تقویت کسب و کار های نوپا، برگزار خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10908

به "دوشنبه های استارتاپی کتاب و کودک ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه های استارتاپی کتاب و کودک ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید