دلیل عمل نکردن روحانی به وعده های انتخاباتی: در شرایط صلح قول دادیم اما الان جنگ شده

به گزارش دوست بلاگ، رئیس جمهور گفت: برخی به دولت می گویند قول هایی که اول دولت دادید چرا عین آن ها را انجام ندادید؟ خب ما در شرایط صلح، آن قول ها را دادیم بعد وارد جنگ شدیم.

دلیل عمل نکردن روحانی به وعده های انتخاباتی: در شرایط صلح قول دادیم اما الان جنگ شده

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه تازه ترین فراوریات و دستاوردها، فناوری های نو و پژوهش های جدید در حوزه پتروشیمی کشور به مناسبت گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی گفت: در این بازدید مشاهده شد در شرایط فشار و تهدید دشمن، راستا و راهی را که صنعتگران ما انتخاب نموده بودند به خوبی توانستند ادامه دهند و این یک افتخار بزرگ برای تاریخ کشور است.

وی ادامه داد: در اینجا به صراحت عرض می کنم، دوران تحریم و فشار نسبت به ملت ایران به سر خواهد آمد، دلیلش این است که بدخواهان و دشمنان ما متوجه شده اند که با فشار حداکثری نمی توانند ما را وادار به تسلیم نمایند و همه هدف این است که ما سر میز مذاکره برویم که هرچه آن ها گفتند قبول کنیم این کار در ایران اسلامی ما نشدنی است و الحمدالله ملت ما در سال 97 و 98 که فشار های حداکثری بر ما وارد شد، به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: البته این ایستادگی و مقاومت یک بخش مربوط به خود مردم می گردد که تحمل و صبر آن ها بالا برود و پیداست در شرایط عادی و جنگ شرایط متفاوت است.

وی با اشاره به انتقاد مردم از عدم عملکرد دولت به وعده های انتخاباتی خود گفت: بعضی ها به دولت دوازدهم می گویند قول هایی که اول دولت دادید چرا عین آن ها را انجام ندادید؟ خب ما در شرایط صلح، آن قول ها را دادیم بعد وارد جنگ شدیم؛ ما در حال حاضر وارد یک جنگ شدیم؛ جنگ را ما انتخاب نکردیم و ما شروع نکردیم و حتی بهانه هم به آن ها نداریم آن ها شروع و شروع کردند به جنگی که قامت پایدار این ملت را بشنمایند.

روحانی گفت: این حرف حرف منطقی نیست که بعضی ها که با دولت خرده فرمایش دارند بگویند در سال 95 در فروردین 96 این ها را گفتید و فروردین 98 لحن فرق نموده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آن شرایط صلح بود الان شرایط جنگ است، بیان داشت: شرایط جنگ، شرایط خودش را دارد؛ در همه جهان شرایط جنگ شرایط ویژه خودش را دارد. از سال 97 جنگی را علیه ما شروع کردند یک جنگ شدید همه جانبه مالی که می خواستند جنگ سیاسی و حقوقی هم بگردد و همه جهان را وادار نمایند روبروی ما و پشت سر آن ها قرار بگیرد که ناپیروز بودند.

وی ادامه داد: می خواستند سازمان ملل و نهاد های بین المللی ما را محکوم نمایند در این کار هم پیروز نبودند در جنگ مالی هم آنچه هدف آن ها بود حاصل نشده است و حاصل نخواهد شد.

روحانی تاکید نمود: ما در شرایطی نیستیم که ملت ما در زندگی روزمره خود و نیازمندی های ضروری خود دچار مشکل گردد. آمار ما در فروردین، بهار و تابستان نشان داد که فرایند اشتغال ما علیرغم فشار و تحریم درست است وقتی اشتغال راستا خود را طی می نماید یعنی فراوری در راستا است، فراوری اگر نباشد اشتغال هم نخواهد بود.

در حال تکمیل ...

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2768

به "دلیل عمل نکردن روحانی به وعده های انتخاباتی: در شرایط صلح قول دادیم اما الان جنگ شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عمل نکردن روحانی به وعده های انتخاباتی: در شرایط صلح قول دادیم اما الان جنگ شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید