در اینجا آفتاب درخشش دیگری دارد

به گزارش دوست بلاگ، گاهی از الگاروه پرتغال به خوبی یاد نمی شود، اما پس از گذشت شش دهه به عنوان مقصد اصلی توریست ها، شاید جای تعجب نباشد که تابش خیره کننده خورشید بر ساحل جنوبی پرتغال بتواند موجب حیرت بازدیدکنندگان شود. با این حال اشتباه است که از تماشای الگاروه در پرتغال صرف نظر کنید. اگر به انتهای غربی خط ساحلی 125 مایلی بروید، با سواحل حفاظت شده وحشی کوچکی روبرو می شوید که کمتر توریستی آن را دیده یا اگر به سوی شرق بروید، سواحل جزایر بزرگ در کنار آتلانتیک قابل مشاهده هستند. حتی در نوار مرکزی الگاروه پرتغال، سواحل بکر و مخفی، روستاهای جذاب، هتل های جدید و هیجان انگیز و رستوران های پنهانی با سرو غذاهای مدیترانه ای را می توان یافت. همه این خلیج ها دارای شن و ماسه طلایی هستند که به آرامی به سمت اقیانوس در یک شیب ملایم به صورت ردیفی قرار گرفته اند. قرار دریافت این خلیج ها در الگاروه در پرتغال به این معنی است که 300 روز آفتاب تابیده شده بر سواحل و جزایر را به دام خود می اندازند و درخشش زیبایی بر جای می گذارند.

در اینجا آفتاب درخشش دیگری دارد

شاه سواحل

به خاطر شکل های مختلف سنگ های زرد رنگ این بخش از دنیا معروف بوده و گویی هر قلعه دارای شکل خاص خودش است. پاریا د سنورا د روچا، یک کلیسای کوچک قرون وسطایی به رنگ سفید است که بر راس یک باریکه بی نظیر در الگاروه پرتغال قرار گرفته است. پاریا د بناگیل برای ماهیگیری مناسب بوده و نقطه شروع سفرهای دریایی با قایق به یک غار دریایی به هنگام غروب آفتاب است. پاریا دس سانیورس دارای گسترده ترین شیارهای شن و ماسه بوده و یک رستوران با غذاهای دریایی مشهور دارد. در الگاروه در پرتغال سواحل نام های خود را از تاریخ و اقوام محلی خود گرفته اند، به عنوان مثال ساحل سگ خشمگین، ساحل خرمایی، ساحل مسجد و یا ساحل بوسه های کوچک. اگرچه ویلاهای تفرحی زیادی در اینجا برای تعطیلات وجود دارند، اما بسیاری از آن ها قدیمی هستند. پس از سه مایل پیاده روی از نوسا سنورا د روچا این ویلاها دیده می شوند. همچنین در این جهت کاج های چتردار، انجیر وحشی و درختان بادام دیده می شوند که میوه های آن ها در ماه فوریه و مارس می رسند. در تمام سال، گل های زیبایی در این ناحیه وجود دارند، اما در فصل بهار گل ها بسیار بیشتر شکوفا می شوند، گل هایی نظیر گل های ارغوانی و سروکوهی زرد. در کنار طیف رنگی این گل ها طوطی هایی با پرهای صورتی، پرندگان عجیب و غریب به رنگ رنگین کمان و دیگر گونه های پرندگان پرطرفدار زیبایی بیشتری بر دشت ها می افزایند. پس از این پیاده روی های طولانی گرسنه می شوید و به رستوران های ستاره دار میشیلین می رسید. رستوران اقیانوس، واقع در خیابانی ویلاویتا یکی از چهار رستوران در الگاروه پرتغال با دو ستاره بوده و رستوران بون بون، در داخل سزاماریاس نخستین ستاره خود را در سال 2016 به دلیل سرو کردن خرچنگ خوراکی با پونز و چغندر قند، لقمه ماهی و مارماهی دودی با تره فرنگی دریافت کرد.

نمایی بزرگتر از الگارو

در میان زیبایی ناپایدار، این منطقه به دلیل داشتن بازارهای فراوان هدف بسیاری از گردشگران است. در کنار خانه های ماهیگیران ساحلی، روستای کارویرو به هنگام غروب عالی به نظر می رسد. اگر با دید بازتری نگاه کنید، خانه های متعدد، خیابان های مرکز شهر، فروشگاه های موادغذایی و مغازه ها را می بینید و مردمی که با خوردن سیب زمینی مشغول تماشای فوتبال لیگ برتر هستند. فراگودو، کپه ای از خانه های سرپوشیده است که در پایین تپه از زمان قرن 17 برای محافظت در برابر دزدان دریایی ساخته شده و یک ردیف رستوران در کنار رودخانه وجود دارد که ماهیگیران ماهی های محلی خود را در آنجا سرو می کنند و نقاشی های بسیاری از روستاها برای ارزش گذاری آن ها در استودیوهای هنرمندان بسیاری به نمایش در آمده اند. یک خانه سنتی در الگاروه در پرتغال با کاشی های سنتی و ایوانی سرپوشیده از گل های کاغذی که روی سرامیک های دریایی رنگ آن فرود آمده اند، یک نمونه از آثار نقاشی هنرمندان است و سایر آثار فانتومگوریک توسط مجسمه سازان ساکن این روستا نگهداری می شوند. با 10 دقیقه پیاده روی در نوار باریک استمبار گنجینه زیبایی را مشاهده می کنید: کلیسای فرعونی با نماد باروک که فضای داخلی آن با کاشی های آبی و سفید و محرابی طلاکاری شده پوشیده شد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: همگردی
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2077

به "در اینجا آفتاب درخشش دیگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اینجا آفتاب درخشش دیگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید