خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت

به گزارش دوست بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این استان در 24 ساعت گذشته 2 فوتی ناشی از بیماری کووید 19 داشته است، گفت: تعداد جانباختگان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز هزار و 438 نفر بوده است.

خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت

مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این افراد در مراکز درمانی کرمانشاه و شهرستان ثلاث باباجانی فوت کردند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته هشت مورد بیمار مثبت بستری و 34 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: در همین بازه زمانی 45 بیمار جدید با علایم بیماری کووید 19 بستری و 24 نفر هم از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در انتها گفت: هم اکنون 155 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگاران، تعداد بستری های بیماران کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و 260 نفر رسید و در 24 آبان 24 فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بوده است.

رنگ بندی جدید شهرستان های استان کرمانشاه اعلام شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، قصرشیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی، روانسر، هرسین، صحنه و کنگاور در شرایط آبی (کم خطر) قرار دارند.

محمدی اضافه کرد: شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود و سنقر و کلیایی در شرایط زرد (خطر متوسط) قرار گرفته اند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8621

به "خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید