خبرنگاران چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

به گزارش دوست بلاگ، شهرکرد- خبرنگاران- دکتر رضوان نورمند چالشتری روز چهارشنبه به سبب ابتلای به ویروس کرونا به جمع شهیدان مدافع سلامت استان چهارمحال و بختیاری پیوست.

خبرنگاران چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر رضوان نورمند استاد دانشگاه و فلوشیب الکتروفیزیولوژی بالینی قلب به سبب ابتلا به ویروس کرونا پس از چند روز بستری در بیمارستان هاجر شهرکرد به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در پیامی با تسلیت شهادت این بانوی ایثارگر جامعه پزشکی استان، گفت: بی شک از دست دادن متخصصان و نیروهای کارآزموده ای که تخصصشان موجب درمان دردها و برطرف آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشت فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات که در وهله نخست تضمین نماینده سلامتی خود و اطرافیانمان است قابل قیاس نخواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این زنده یاد پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن و علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7938

به "خبرنگاران چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید