خبرنگاران معاون ترامپ خود را قرنطینه کرد

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون رییس جمهوری آمریکا در پی ابتلای دبیر مطبوعاتی اش به کرونا، خود را قرنطینه نموده و از حضور در کاخ سفید خودداری می نماید.

خبرنگاران معاون ترامپ خود را قرنطینه کرد

تارنمای بلومبرگ بامداد دوشنبه به نقل از سه منبع مطلع گزارش داد مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا پس از تایید ابتلای دبیر مطبوعاتی اش به کرونا در روز آدینه، خود را قرنطینه نموده است.

براساس این گزارش، پنس روز شنبه در نشست مهمی که با حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و مقام های ارشد نظامی برگزار گردید، حضور نیافت ودر تصاویر دیده می گردد که مایک پمپئو وزیر خارجه ترامپ در جایگاه پنس تکیه زده است.

او روز یکشنبه اقدام به تست کرونا کرد که جواب آن منفی بود، اما با این حال، برای رعایت احتیاط خود را قرنطینه نموده و از حضور در کاخ سفید خودداری می نماید.

کیتی میلر دبیر مطبوعاتی پنس که سخنگوی اصلی کارگروه مقابله با کرونای کاخ سفید نیز هست، روز آدینه آزمایش مثبت کرونا داد.

به گزارش خبرنگاران، خانم میلر که با استیفن میلر دستیار ارشد ترامپ و مشاور سیاست مهاجرت آمریکا ازدواج نموده است، بیشتر اوقات با پنس سفر می نماید.

با افزایش احتمال مبتلا شدن ترامپ به کرونا، کاخ سفید همچنین اظهار داشت که برخلاف رویه سابق هفتگی، هم اکنون ترامپ و پنس روزانه مورد آزمایش کرونا قرار می گیرند.

ترامپ روز آدینه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در پاسخ به این که آیا افرادی که غذای او را آماده می نمایند، اکنون از ماسک استفاده می نمایند؟ گفت: آن ها قبلا هم این کار را انجام می دادند.

وی اضافه نمود که برای آنتی بادی های ویروس کرونا هنوز آزمایش نداده است، اما احتمالاً این کار به زودی صورت می گیرد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4981

به "خبرنگاران معاون ترامپ خود را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون ترامپ خود را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید