خبرنگاران توهین نژادپرستانه در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکنان تیم های پاری سن ژرمن فرانسه و باشاک شهیر ترکیه به دلیل توهین نژادپرستانه داور چهارم این ملاقات به مربی تیم ترکیه ای، زمین را ترک کردند.

خبرنگاران توهین نژادپرستانه در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تورهای بهاری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران؛ این ملاقات از ساعت 23:30 دقیقه سه شنبه شب در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس شروع شد.

بازی در حالی از گروه H شروع به کار کرد که صعود پاریسی ها قطعی است و باشاک شهیر هم شانسی برای راه یافته به مرحله حذفی ندارد.

در دقیقه بیستم این ملاقات، داور چهارم موضوعی را به اطلاع داور وسط رساند و او با نزدیک شدن به نیمکت باشاک شهیر، مربی این تیم را اخراج کرد.

سپس اطراف نیمکت نماینده ترکیه شلوغ شد و مربی باشاک شهیر با ناراحتی تمام و چهره ای برافروخته به داور چهارم به خاطر رفتارش اعتراض کرد.

او معتقد بود که داور چهارم بازی به وی مرد سیاه گفته است.

همین امر سبب شد تا بازیکنان هر دو تیم در اقدامی هماهنگ و در اعتراض به رفتار داور چهارم، زمین را ترک نموده و به رختکن بروند.

بعد از گذشت دقایق طولانی، بازیکنان تیم باشاک شهیر حاضر به حضور مجدد در زمین نیستند و به احتمال زیاد این ملاقات لغو می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8092

به "خبرنگاران توهین نژادپرستانه در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توهین نژادپرستانه در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید