خبرنگاران افت ولتاژ در خطوط برق باعث قطع آب زاهدان شد

به گزارش دوست بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اتصال و افت ولتاژ در خطوط برق ایستگاه پمپاژ چاه نیمه باعث قطعی آب در زاهدان شد.

خبرنگاران افت ولتاژ در خطوط برق باعث قطع آب زاهدان شد

علیرضا قاسمی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: بر اثر توفان شدید خط انتقال آب چاه نیمه به شهرستان زاهدان از مدار خارج شد که در عملیات سه ساعته مشکل مرتفع و هم اینک پمپاژ آب با تمام ظرفیت درحال انجام است.

وی اضافه کرد: مردم به دلیل خالی شدن مخازن و شبکه در پی مصرف بالای آب تا زمان پر شدن شبکه و بازگشت مخازن به حالت نرمال در 2 روز آینده نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان توضیح داد: در شرایط بحرانی فرهنگ صحیح همکاری و مدیریت مصرف باید در بین مردم نهادینه گردد و مردم به یاری خادمان خود بیایند و از مصارف غیرضروری تا خاتمه بحران اجتناب نمایند.

به گزارش خبرنگاران خط انتقال آب از چاه نیمه سیستان به زاهدان سالانه بیش از 30 میلیون مترمکعب آب را به شهروندان زاهدانی می رساند.

چاه نیمه ها مخازن طبیعی ذخیره آب در منطقه سیستان هستند که در فاصله بیش از 200 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده اند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته خط دوم انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان در دست اجراست و در آینده نزدیک بهره برداری می گردد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9333

به "خبرنگاران افت ولتاژ در خطوط برق باعث قطع آب زاهدان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افت ولتاژ در خطوط برق باعث قطع آب زاهدان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید