حمایت از طرح های فناورانه 5 حوزه علمی شروع شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از طرح های فناورانه 5 حوزه حمایت می نماید . این فراخوان در راستای حمایت متوازن از تحقیقات و یاری به فراوری دانش و فناوری منتشر شده است و چهارمین فراخوان کارگروه های میان گروهی، علوم انسانی، اجتماعی و مطالعات علمی، معارف و علوم انسانی، مدیریت و علوم مالی و هنر و معماری در امسال است.

حمایت از طرح های فناورانه 5 حوزه علمی شروع شد

محققان برای دریافت حمایت در هر یک از این حوزه ها از نخستین روز دی ماه امسال تا نیمه اسفند ماه برای ارسال طرح های پژوهشی خود مهلت دارند.

در این دوره متقاضیان حمایت ازطرح های پژوهشی، پسا دکتری و رساله دکتری می توانند طرح های تحقیقاتی خود را مطابق با آیین نامه های منتشر شده در سایت صندوق ثبت نمایند.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سالانه فراخوان هایی را طبق برنامه های زمانی منتشر شده اعلام می نماید تا بر اساس آن محققان حوزه های گوناگون علمی از سراسر کشور برای انجام طرح های فناورانه خود حمایت شوند.

بر اساس این گزارش تا کنون بیش از 21 هزار طرح پژوهشی به صندوق ارسال شده که از این میان پس از داوری بیش از 8 هزار طرح مصوب شده است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2729

به "حمایت از طرح های فناورانه 5 حوزه علمی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های فناورانه 5 حوزه علمی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید