جیمز متیس: ترامپ تهدیدی برای قانون اساسی آمریکا است

به گزارش دوست بلاگ، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت دونالد ترامپ تهدیدی علیه قانون اساسی آمریکا است و سعی می کند بین آمریکایی ها تفرقه ایجاد کند.

جیمز متیس: ترامپ تهدیدی برای قانون اساسی آمریکا است

به گزارش به نقل از پایگاه آتلانتیک، جیمز متیس، وزیر دفاع سابق آمریکا در واکنش به تظاهرات سراسری در ایالات متحده در اعتراض به قتل بی رحمانه جورج فلوید به دست پلیس نژادپرست این کشور گفت دونالد ترامپ تهدیدی علیه قانون اساسی آمریکا است.

متیس در یادداشتی گفت: دونالد ترامپ اولین رئیس جمهوری است که تلاش نمی کند مردم آمریکا را متحد کند؛ حتی وانمود نمی کند که می خواهد این کار را بکند. او در عوض سعی می کند بین ما تفرقه ایجاد کند.

: ترامپ: فکر نمی کنم نیازی به استفاده از ارتش برای مقابله با اعتراضات باشد

وزیر دفاع سابق آمریکا نوشت: ما در حال مشاهده تبعات نداشتن رهبری بالغ برای مدت سه سال هستیم. ما به اتکای قوت های نهفته در جامعه مدنی مان می توانیم بدون او متحد شویم. ما باید کسانی را که قانون اساسی ما را به تمسخر می گیرند برخورد کرده و از آن ها پاسخ بخواهیم.

پیش از این مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا مخالفت خود را با استقرار نیروی نظامی ارتش برای مهار اعتراضات در آمریکا ابراز کرده بود.

در حالی که تظاهرات سراسری در ایالات متحده آمریکا در محکومیت نژادپرستی پلیس این کشور در قتل بی رحمانه جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی همچنان ادامه دارد، ترامپ در این مصاحبه گفت در صورت نیاز اقدامات بیشتری برای مقابله با معترضان انجام خواهد گرفت.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5383

به "جیمز متیس: ترامپ تهدیدی برای قانون اساسی آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز متیس: ترامپ تهدیدی برای قانون اساسی آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید