تکذیب آموزش حضوری در مدارس از نیمه آذرماه

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - اخیرا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی فرایند ادامه سال تحصیلی جاری از 15آذرماه منتشر شده که مستند نیست و وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای در این خصوص صادر نموده است.

تکذیب آموزش حضوری در مدارس از نیمه آذرماه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن این اطلاعیه به توضیح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی فرایند ادامه سال تحصیلی جاری از 15آذرماه منتشر شده که مستند نیست.

وزارت آموزش و پرورش با در نظر دریافت این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه به کار مدارس و فرایند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند.

وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب این گونه ادعاهای واهی که فقط موجب تشویش اذهان عمومی می گردد؛ اعلام می دارد که این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می داند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8048

به "تکذیب آموزش حضوری در مدارس از نیمه آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب آموزش حضوری در مدارس از نیمه آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید